پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00015:40 - 1395/04/14

دلیل پرسپولیسی نشدن ستاره ها

مسئولان باشگاه پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات سخت‌ترین راه ممکن را برای جذب بازیکن در نظر گرفتند.

کارگرآنلاین:  پرسپولیسی ها در همان روز اول، قرارداد علیرضا بیرانوند را بستند. بیرانوند شخصاً و قلباً دوست داشت به پرسپولیس بیاید و همین اتفاق هم افتاد.

 
سیدجلال حسینی هم با همین شکل و سیاق پرسپولیسی شد و خودش می‌خواست برگردد. سپس قراردادی با ساسان انصاری بستند در حالی که هیچ‌کس فکرش را نمی‌کرد ساسان اصلاً در لیست سرخپوشان باشد.

قرارداد بعدی با وحید امیری منعقد شد در حالی که همه منابع خبری تأیید می‌کنند بخشی از پول او توسط یک هوادار پرداخت شده بود. در نهایت محمدامین آرام‌طبع پنجمین بازیکنی بود که پرسپولیسی شد.

آرام‌طبع آنقدرها هم خرید جذابی نبود که به عنوان یک ستاره، به پرسپولیس بیاید و حضورش در این تیم سر و صدایی به پا کند به خصوص که او 30 سال دارد و دیگر جوان نیست.

 
بعد از این اتفاق، پرسپولیسی‌ها چند بازیکن سرشناس را از دست دادند‌‌‌؛ کاوه رضایی، سروش رفیعی، شجاع خلیل‌زاده، مهدی طارمی، رامین رضاییان، محمدحسین کنعانی زادگان و... دلیل این امر کاملاً روشن است.

مدیران پرسپولیس نتوانستند با ایجنت‌ها کنار بیایند. تعدادی از بازیکنانی که با باشگاه به توافق نرسیدند، در این مورد گفتند: «یکی از مدیران باشگاه به ما می‌گفت شما امروز قرارداد را ببند، بعداً همدیگر را می‌بینیم. این مسائل یعنی تهدید، انگار ما می‌خواستیم برای جنگ و دعوا با باشگاه قرارداد ببندیم. اگر قرارداد بستیم و دو روز دیگر ما را جریمه کنند چه؟» بعد از رخ دادن این اتفاقات، ایجنت‌ها متوجه شدند معرفی بازیکن به مدیران باشگاه با این لحن کار درستی نیست چون نه بازیکن دوست دارد با این شکل و شمایل پرسپولیسی شود و نه ایجنت‌ها می‌توانند راحت، حرف‌هایشان را بزنند.

اگر می‌بینید باشگاه نتوانست کارنامه موفقی از خود در راستای جذب بازیکنان تأثیرگذار برجای بگذارد و هنوز در پست‌های کلیدی از جمله دفاع وسط، دفاع راست، هافبک طراح، وینگر راست و مهاجم نوک دچار مشکل است، به همین خاطر بود./خبر ورزشی

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین