پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00017:13 - 1399/11/15

جزییات کامل زندگینامه و بیوگرافی علی انصاریان

علی انصاریان زادهٔ ۱۴ تیر ۱۳۵۶ بازیکن بازنشسته فوتبال، بازیگر و مجری ایرانی است. انصاریان ۶ بازی ملی در کارنامه دارد و دقایقی قبل بر اثر ابتلا به کرونا در بیمارستان فرهیختگان تهران دار فانی را وداع کرد .

 چکیده ای از بیوگرافی علی انصاریان به شرح ذیل است :

نام کامل:  علی انصاریان

تاریخ تولد: ۱۴ تیر ۱۳۵۶

محل تولد: تهران

شغل: بازیکن فوتبال، بازیگر، مجری

قد: ۱٫۸۶ متر (۶ فوت ۱ اینچ)

پست در فوتبال: مدافع

علی انصاریان متولد ۱۴ تیر ۱۳۵۶ در تهران، بازیکن قبل و بازیگر اکنون است. او هر سه حرفه پرطرفداران در ایران را تجربه کرده، ابتدا بازیکن فوتبال بود سپس خواننده شد و هم اکنون وارد حرفه بازیگری و تهیه کنندگی و حتی کارگردانی شده است و سابقه بازی در پرسپولیس و همینطور استقلال را دارد ! انصاریان ۶ بازی ملی در کارنامه خود دارد.

علی انصاریان فوتبال را به صورت حرفه‌ایی در سال ۱۳۷۵ از تیم فوتبال فجرسپاسی آغاز ‌نمود و پس از آن در سال ۱۳۷۷به تیم پرسپولیس پیوست. در سال۱۳۸۵ از تیم پرسپولیس تهران به تیم استقلال تهران پیوست و تنها یک فصل دراین تیم‌بازی کرد. او سابقه بازی در تیم‌های دیگر مانند باشگاه فوتبال شهرداری تبریز، سایپا، استقلال اهواز، شاهین‌ بوشهر، استیل‌آذین وگسترش فولاد را هم دارد. علی انصاریان در سال ۱۳۹۰ و در سن ۳۴ سالگی در تیم شاهین بوشهر از دنیای حرفه‌ایی فوتبال به عنوان بازیکن خداحافظی کرد.

 

 

منبع: برنا
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین