پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00012:01 - 1395/04/28

مبلغ قرارداد جدید مهدی طارمی با پرسپولیس

رقم قرارداد مهاجم پرسپولیس با سرخپوشان مشخص شد اما باید دید تکلیف قرارداد وی با ریزاسپور ترکیه چه می شود.

کارگرآنلاین:  در حالی که وکیل مهدی طارمی خبر داده که باشگاه پرسپولیس با مهدی طارمی قرارداد دو ساله بی قید و شرطی دارد، وضعیت توافق مالی این بازیکن برای فصل جدید با سرخپوشان مشخص شد.


بر این اساس، مبلغ قرارداد طارمی با سرخپوشان برای فصل جدید 950 میلیون تومان خواهد بود.

 
ضمن اینکه مبلغ 400 میلیون تومان به عنوان آپشن در نظر گرفته شده است که در ازای روند و کیفیت عملکرد طارمی به وی پرداخت خواهد شد.


* تکلیف ترکیه‌ای‌ها چه می‌شود؟

هنوز ابهامات زیادی درباره قرارداد طارمی با ریزاسپور وجود دارد. برخی می‌گویند او اصلا قراردادی با ریزه‌اسپور امضا نکرده و برخی هم از رد شدن طارمی در تست پزشکی این باشگاه صحبت می‌کنند.

 
این‌که باشگاه ترکیه‌ای بدون حصول هیچ توافقی هنوز واکنشی به جدایی طارمی نشان نداده عجیب است. کسی هم در باشگاه پرسپولیس دراین‌باره پاسخگو نیست و همه از قراردادی می‌گویند که قبل از رفتن طارمی به ترکیه با پرسپولیس امضا کرده است.

 
جالب است که طاهری، سرپرست پرسپولیس هم می‌گوید اگر قرار به پرداخت جریمه باشد، باشگاه این جریمه را پرداخت نمی‌کند.

 
این‌که پرسپولیسی‌ها می‌گویند ما با طارمی قرارداد داشته‌ایم و باشگاه ترکیه‌ای مرتکب تخلف شده نیز، حرف اشتباهی است چون در این صورت طارمی تخلف کرده، نه باشگاه.

 
محتمل‌ترین گزینه در معمای طارمی این است که او اصلا قراردادی با ریزاسپور امضا نکرده و یا شاید در تمرینات این تیم موردپسند سرمربی واقع نشده؛ چون امکان ندارد باشگاه ترکیه‌ای به همین راحتی بازیکنی که با آنها قرارداد بسته را از دست بدهد و سکوت کند.

 
شاید هم حسین هدایتی همان‌طور که ادعا کرده غرامت ترکیه‌ای‌ها را داده تا طارمی برگردد. احتمالی که ضعیف است چون طاهری پرداخت هرگونه غرامت برای طارمی را رد کرده است. باید دید طارمی و پرسپولیس می‌توانند تا شروع لیگ این معمای بزرگ را حل کنند یا این‌که بازگشت او به ترکیب پرسپولیس چند هفته طول می‌کشد./جام نیوز
 

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین