پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00012:22 - 1395/05/02

مدارک جدید پرسپولیسی ها مدافع استقلال را محروم می‌کند؟

دبیر کمیته انضباطی روز گذشته اعلام کرد هیچ شکایتی از باشگاه پرسپولیس علیه کنعانی زادگان مدافع تیم استقلال در این کمیته به ثبت نرسیده است.

کارگرآ«لاین: این در حالی است که از همان لحظه انتقال ناگهانی کنعانی به باشگاه استقلال، پرسپولیسی ها قاطعانه علیه این بازیکن موضع گیری کرده و اعلام کردند کنعانی بازیکن ما است و برای احقاق حق خود از طریق مراجع قانونی اقدام می کنیم.

مسولان کمیته انصباطی اعلام کرده اند باشگاه پرسپولیس هیچ شکایتی درباره کنعانی زادگان انجام نداده در حالی که این باشگاه درباره مدافع جدید استقلال به فدراسیون فوتبال نامه نوشته است.

با توجه به ادعای عبداللهی دبیر کمیته انضباطی این سوال پبش می آید منظور پرسپولیسی ها از پیگیری قاطعانه چه بوده و آنها فقط به ارسال یک نامه اکتفا کرده اند یا نه.

دلیل این مساله این بوده باشگاه پرسپولیس دنبال کسب مدارک جدیدی درباره این بازیکن بوده و حالا با جمع آوری مدارک و مستندات جدیدی که به دست آورده، امروز(شنبه) شکایت رسمی خود درباره کنعانی زادگان را ارائه خواهد کرد.

هر چند پیش از این هم باشگاه پرسپولیس مکاتباتی درباره کنعانی داشته اما حالا شکواییه آنها همراه با مدارک جدید ارائه می شود.

خبر جدیدتر این که باشگاه پرسپولیس به حدی از ادله خود اطمینان دارد که بتواند مانع از صدور کارت بازی این بازیکن شود و پشتوانه آنها استعلام شفاهی است که از مسولان سازمان لیگ گرفته اند.

باید دید کمیته انصباطی چه واکنشی نسبت به این مساله نشان می دهد و پس از دریافت دفاعیات طرفین چه حکمی صادر خواهد کرد./نود

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین