پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00013:04 - 1395/05/03

حل اختلافات شدید باشگاه استقلال و پرسپولیس

خوشبختانه مشکل دو باشگاه پرسپولیس و استقلال بر سر مدافع ملی پوش مرتفع شده اما این وسط یک سری تناقض گویی ها باقی مانده است.

کارگرآنلاین: این روزها اختلافات استقلال و پرسپولیس بر سر خیلی مسائل بالا گرفته و این دو باشگاه حتی بر سر زمین تمرین هم با یکدیگر مشکل پیدا کرده اند. اما یکی از مشکلات بزرگ بین این دو تیم، دعوایی بود که سر یک بازیکن به اسم محمدحسین کنعانی زادگان راه افتاده بود.

 

مدافع سابق پرسپولیس که از تیم ملوان به استقلال پیوست، با شکایت باشگاه پرسپولیس مواجه شده بود تا کارت بازی این بازیکن برای استقلال صادر نشود.

 

این موضوع می رفت تا بیخ پیدا کند تا سرانجام شب گذشته و در حاشیه مراسم انتخاب بهترین ها، مدیران دو باشگاه با هم مذاکره کردند تا در فاصله یک روز مانده به شروع مسابقات لیگ برتر، این مشکل بین دو باشگاه استقلال و پرسپولیس حل شود.

 

اما نکته جالب اینجاست که مسئولین هر یک از دو باشگاه حل شدن این مشکل را به نوعی جلوه می دهند که این جریان به سود آنها خاتمه یافته است.

 

از سویی پرسپولیسی ها مدعی هستند که استقلال بابت این قضیه مبلغی پول (در حدود 400 میلیون تومان) به باشگاه پرسپولیس پرداخت می کند و از سوی دیگر استقلالی ها نیز معتقدند که پرسپولیس بر سر موضوع کنعانی زادگان کوتاه آمده تا این بازیکن برای استقلال بازی کند.

 

اما آنچه که مشخص است، اختلاف این دو باشگاه سر این بازیکن از بین رفته و کنعانی زادگان می تواند یکی از مردان اصلی استقلال در بازی فردا شب این تیم مقابل نفت باشد./اسپورت تی وی

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین