پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00016:16 - 1395/05/11

بمب خبری پرسپولیس در راه است

هواداران تیم فوتبال پرسپولیس در انتظار شنیدن آخرین خبر درباره رامین رضائیان هستند.

کارگرآنلاین: رامین رضائیان که قرارداد خود با باشگاه ریزه اسپور ترکیه را فسخ کرده برای پوشیدن مجدد پیراهن سرخ چراغ سبز نشان داده اما این چراغ سبز هنوز از طرف برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس با پاسخ مثبت رو به رو نشده است. برانکو روز گذشته در شرایطی اعلام کرد که پرسپولیس برای رضائیان جای خالی ندارد که امروز در باشگاه پرسپولیس موضوع مهمی با محوریت بازگشت رضائیان مطرح شد.

 

علی اکبری طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس فعلا قصد صحبت درباره رضائیان را ندارد و در انتظار تصمیم برانکو نشسته است. طاهری در گفت و گو با سرمربی کروات اعلام کرد که نظر نهایی درباره رضائیان را سرمربی باید بدهد. برانکو که از نوع جدایی رضائیان همچنان دلخور است پس از آنکه درخواست هواداران را برای بخشیده شدن و بازگشت رامین مشاهده کرد تصمیم گرفت 48 ساعت فکر کند و سپس نظر نهایی اش را اعلام کند. از سوی دیگر مشکل جای خالی لیست پرسپولیس برای بازگشت رضائیان قابل حل است زیرا نام لوبانف از فهرست بزرگسالان خارج شده و براساس آخرین توافق مدیر باشگاه و سرمربی یک دروازه بان زیر 23 سال به تیم اضافه می شود.

 

اما این یک بخش ماجرا است و در صورت عبور رضائیان از مانع برانکو که با توجه به درخواست های چند پرسپولیسی به ویژه علی کریمی که امروز به این منظور در اردوی سرخپوشان حاضر شده بود محتمل است مدافع راست پر سروصدا به بخش مدیریت باشگاه وارد خواهد شد و آنجا علی اکبر طاهری همان طرحی را پیاده خواهد کرد که چند هفته قبل برای مهدی طارمی به اجرا گذاشته بود.  باشگاه پرسپولیس که پس از پشیمانی طارمی با بازگشت او موافقت کرده بود بندهای خاصی را در قراردادش گنجاند. بندهایی که در واقع جرایم باشگاه برای این مهاجم محسوب می شد. یکی از آن بندها این بود که اگر پرسپولیس در لیگ شانزدهم نتیجه نگیرد و یا در بحث گلزنی مشکل داشته باشد بخشی از مبلغ قرارداد طارمی کسر خواهد شد. حالا نیز درباره رضائیان شرایط دشوارتری مدنظر باشگاه قرار دارد تا نشان دهد به راحتی با این بازیکن کنار نخواهد آمد و رضائیان اگر قصد حضور در پرسپولیس را دارد باید بندهای خاص را بپذیرد.

 

آخرین خبر از باشگاه پرسپولیس درباره این بازیکن حاکی از آن است که برانکو 48 ساعت پس از بازی با فولاد نظر نهایی خود را اعلام خواهد کرد./کاپ

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین