پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00015:53 - 1395/05/14

طرح نقشه بی شرمانه ترور سردار سلیمانی در عراق+ اسناد

معاون رئیس پلیس دبی در اقدامی بی شرمانه خواهان ترور سردار سلیمانی در زمان حضور وی در نجف و کربلا شد.

کارگرآنلاین: به گزارش پایگاه خبری- آمریکایی  "وطن سرب،" ضاحی خلفان، معاون رئیس پلیس دبی و از نزدیکان محمد بن زاید، ولیعهد ابوظبی در اظهاراتی بی شرمانه خواهان ترور سردار سلیمانی ، فرمانده سپاه قدس ایران هنگام حضور وی در نجف و کربلا برای نشست با سیاسیون شیعه و سران نیروهای بسیج مردمی در عراق شد.

خلفان در سلسله توییت هایی بی شرمانه با حمله به ایران و به طور مشخص سردار سلیمانی نوشت: گامهای فارسی بر روی سرزمین قادسیه قدم می گذارد.




وی در ادامه گزافه گویی های وقیحانه خود نوشت: سلیمانی امنیت کشورهای عربی را به خطر انداخته است. سلیمانی کسی است که اگر نام بغداد برده شود، از ترس به خود می لرزد. چه کسی پای سلیمانی را می شکند؟ و چه کسی او را در بغداد مدفون خواهد کرد؟ چه کسی فرمانده فارس را به اسارت خواهد گرفت؟ آیا قهرمانی هست؟ اگر مردان علیه سلیمانی نقشه بکشند، او را از بین خواهند برد.


معاون رئیس پلیس دبی در ادامه اظهارات توهین آمیز خود نوشت: عراق اگر سلیمانی را به قتل نرساند، مردی به دنیا نیاورده است. ورود سلیمانی به خاک عراق لکه ننگی خواهد بود.
وی در ادامه سلسله توییت های بی شرمانه خود علیه سردار سلیمانی نوشت: ای قهرمانان بغداد، صیادان سلیمانی باشید و او را به روی زمین بیندازید.




روز گذشته روزنامه الشرق الاوسط از ورود سردار سلیمانی به حوالی استان نینوا به منظور آگاهی از اوضاع آنجا و احتمالات جنگ آزادسازی موصل خبر داده بود. این روزنامه سعودی مدعی شده بود سردار سلیمانی از طریق گذرگاه منذریه (مرز خسروی) وارد عراق شده و مستقیما به اتفاق شماری از همراهانش، بدون عبور از بغداد به کرکوک رفته است.





اظهارات وقیحانه معاون رئیس پلیس دبی در حالی مطرح می شود که نقش بسیاری از کشورهای عرب حوزه خلیج فارس در حمایت مالی و تسلیحاتی از گروه تروریستی داعش به خوبی نمایان است. همچنین مقامات و مردم  عراق بارها بر نقش مستشاری ایران و سردار سلیمانی در نبرد با تروریست داعش تأکید کرده اند./باشگاه خبرنگاران

 

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین