پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00008:45 - 1395/05/15

بدترین بلایی که کنعانی سر استقلال آورد

نوع مصدومیت عجیب و بی‌سروصدای کنعانی‌زادگان طبعا باعث می‌شود حرف و حدیث‌های زیادی در مورد این بازیکن به وجود بیاید.

کارگرآنلاین: نوع مصدومیت عجیب و بی‌سروصدای کنعانی‌زادگان طبعا باعث می‌شود حرف و حدیث‌های زیادی در مورد این بازیکن به وجود بیاید. جالب است که از همان زمان انتقال کنعانی به استقلال، شایعاتی در مورد مصدومیت او، اتفاقا از ناحیه رباط صلیبی وجود داشته است. شاید محکم‌ترین سند در این مورد، گفتگویی باشد که بعد از نخستین حضور او در تمرینات استقلال با این بازیکن انجام شد.

 

روز دوم تیرماه تیم خبرگزاری با کنعانی‌زادگان مصاحبه کرده و در یکی از سوالات از او پرسیده: «گفته می‌شود رباط صلیبی پای تو پاره است؛ در مورد این شایعه چه نظری داری؟»

 

کنعانی هم در جواب گفته بود: «فقط خنده‌ام می‌گیرد. اگر رباط پای من پاره بود چطور سال گذشته 29بازی برای ملوان انجام داده‌ام؟ واقعا نمی‌دانم این حرف‌ها از کجا درمی‌آید. فقط این جمله را می‌گویم که من سال گذشته در اردوی تیم‌ملی و تیم امید حضور داشتم و فصل فشرده‌ای را پشت سر گذاشتم.

 

به همین دلیل علی آقا گفت دو هفته استراحت کنم تا عضلاتم ریکاوری شود. من در خدمت دکتر نوروزی هستم و ان‎شاءالله از هفته آینده همه می‌بینند که من مصدوم هستم یا نه.» با این وجود زیاد طول نکشید تا خبر مصدومیت کنعانی از ناحیه رباط صلیبی روی خروجی خبرگزاری‌ها برود. حالا مسوولان ذیربط باید بررسی کنند و ببینند آیا این بازیکن در سلامت جسمانی کامل استقلالی شده یا از اول مشکلی داشته؟ و آیا از او تست‌های دقیق پزشکی به عمل آمده یا خیر؟/بانک ورزش

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین