پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00017:08 - 1395/05/30

آموزش مسلمان‌کشی توسط مدیر یک دانشگاه!

مدیر یک دانشگاه آمریکایی از هموطنان خود خواست تا با در اختیار داشتن سلاح و کشتن مسلمانان یک درس فراموش نشدنی به آنها بدهند(!)

کارگرآنلاین: تارنمای المرصد نوشت: این مدیر دانشگاه که به نام وی و دانشگاهی که آن را اداره می‌کند اشاره نشده، در یک نوار ویدیویی انتشاریافته در شبکه‌های اجتماعی از تیراندازی در کالیفرنیا و ناتوانی پلیس در این حادثه و استناد به داستان یکی از نیروهای پلیس به نام «مایک» سخن به میان آورده است.



وی آمادگی خود را برای ارائه آموزش نظامی مجانی به دارندگان سلاح در آمریکا اعلام کرد و در اظهاراتی نژادپرستانه مدعی شد: قبل از آنکه مسلمانان ما را بکشند، ما باید پیشدستی کرده و آنها را به قتل برسانیم(!)

 

این مدیر دانشگاه از پیشنهاد رئیس جمهوری آمریکا مبنی بر افزایش محدودیت‌های حمل سلاح به عنوان راه حل مقابله با رویدادهای یاد شده انتقاد کرد.

 

وی ادامه داد: اگر مردم در محل حادثه همانند من هفت تیر داشتند، چنین حادثه‌ای روی نمی‌داد.

 

این مدیر دانشگاه با لحن تحریک‌آمیز افزود: اگر مردم مجوز حمل سلاح داشتند می‌توانستیم مسلمانان را قبل از آنکه به نزدمان بیایند، به قتل برسانیم.

 

وی خطاب به افراد حاضر در برابر خود گفت: من از همه شما می‌خواهم تا سلاح در اختیار بگیرید و ما به شما نحوه استفاده از سلاح را به طور مجانی آموزش می‌دهیم.

 

اظهارات نژادپرستانه این مدیر دانشگاهی علیه مسلمانان در حالی در شبکه‌های اجتماعی انتشاریافته که جامعه آمریکا شاهد رشد فزاینده اسلام‌هراسی و اقدامات تحریک‌آمیز علیه اسلام و مسلمانان است و در آخرین نمونه از اقدامات ضداسلامی در آمریکا، امام جماعت مسجد «الفرقان» در نیویورک همراه با دستیارش ۲۳ مردادماه به ضرب گلوله یک فرد ناشناس کشته شدند./ایکنا

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین