پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00017:41 - 1395/06/01

خشم میلیونی ایرانی‌ها به خاطر تصمیم داوران علیه بهداد سلیمی!

خطر محرومیت وزنه‌برداری ایران به خاطر ماجرای بهداد سلیمی در المپیک!

رویترز گزارش کرد ایرانیان بی‌شماری از تصمیم فدراسیون جهانی وزنه‌برداری به خاطر تصمیم علیه بهداد سلیمی در رقابت‌های المپیک ریو خشمگین هستند.

کارگرآنلاین: خبرگزاری رویترز در گزارشی عنوان کرد بیش از 1.6 میلیون هوادار ایرانی با گذاشتن کامنت در سایت این فدراسیون بعد از آنکه در مسابقات المپیک، هیات داوری حق وزنه ‌بردار کشورمان را نادیده گرفت،‌ موضع‌گیری کردند.

براساس این گزارش در تاریخ 17 اوت حتی سایت این فدراسیون «هک» شد و بعد از آن نیز مورد حمله واقع قرارگرفت.

در پیکارهای وزن 105 کیلوگرم وزنه‌برداری، وقتی بهداد سلیمی وزنه مورد نظر را بلند کرد که با 3 چراغ سفید به نشانه تایید مواجه شد. اما بلافاصله داوران نظر خود را تغییرداده و اعلام کردند وزنه‌بردار کشورمان به روی صحنه رفته و یکبار دیگر وزنه سنگین را بلند کند که به خاطر خستگی سلیمی، این فرصت از دست رفت و همین امر باعث خشم کلیه حاضرین در سالن انجام مسابقه شد.

به همین دلیل به جای تامل در تصمیم عجیب هیات داوری، فدراسیون جهانی از میزبان بازی‌ها درخواست حضور نیروهای امنتیی را کرد.

در ادامه این گزارش رویترز اقدام به درج بخشی از اظهاراتا سجاد انوشیروانی، مربی تیم وزنه‌برداری ایران کرد که اظهارداشت:‌هیات ژوری دشمن ما بود.علنا آنها مدال را از دست سلیمی گرفتند.

رویترز در 24 ساعت بعد از انجام مراسم اهدای مدال، صفحه اینستاگرام فدراسیون جهانی با 300 هزار کامنت هواداران پرشد که در آن از سلیمی حمایت شد و همچنین سوءرفتار فدراسیون جهانی مطرح شد./فارس

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین