پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00018:09 - 1395/06/07

هیچ پرونده ای درباره واگذاری مسکن به مدیران شهرداری تشکیل نشده است

سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری تاکید کرد هیچ پرونده‌ای در موضوع واگذاری غیرقانونی املاک در شهرداری در قوه قضاییه تشکیل نشده است.

کارگرآنلاین: محسنی اژه ای، سخنگوی قوه قضاییه درخصوص گزارش واگذاری املاک در شهرداری تهران گفت: هیچ پرونده‌ای در این موضوع واگذاری غیرقانونی املاک در شهرداری در قوه قضاییه تشکیل نشده است. صرفا یک گزارش مقدماتی کارشناسان سازمان بازرسی ارائه شده است. مطابق قانون، ورود سازمان بازرسی مراحل مختلفی دارد.
 
در مرحله ابتدایی و مقدماتی پس از بررسی اولیه گزارش مقدماتی تنظیم می شود که تا به تایید رییس سازمان بازرسی نرسد رسمی نیست. که البته این گزارش ها دارای طبقه بندی است و نباید منتشر شود و اگر از نظر سازمان بازرسی درباره موضوعی سوال داشته باشد ابتدا به بالاترین مسوول سازمان نامه زده می شود تا پاسخ بدهد. در این پرونده گزارش اولیه تهیه شده و هنوز قطعی نشده که متاسفانه ما دیدیم گزارش روی سایت ها رفته است. این گزارش هنوز مقدماتی است و سازمان بازرسی منتظر پاسخ شهرداری تهران است البته مسوولان شهرداری تهران اعلام کردند که در موضوع واگذاری املاک مطابق مقررات و ضوابط عمل کرده اند.
 
درخصوص ارائه تسهیلات به تعاونی ها هم هر سازمانی می تواند مطابق ضوابط و مقررات به تعاونی های خودش کمک کند البته ما مواردی از نحوه ارائه تسهیلات به تعاونی ها، پرونده هایی داشتیم که یا دستگاه مربوطه فراتر از قانون عمل کرده یا اعضا هیات مدیره تخلف کردند مانند تعاونی راه آهن و ...
 
اژه ای تاکید کرد: تا زمانی که سازمان بازرسی در این خصوص گزارشی تکمیل شده ارائه ندهد پرونده‌ای در قوه قضاییه تشکیل نمی‌شود. مطالبی در این خصوص تهیه شد و منتظر جواب شهرداری هستیم.
 

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین