پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00012:44 - 1395/06/12

واکنش منصوریان در حمایت اسطوره‌های قرمز

پرسپولیسی ها بیشتر از استقلالی ها از منصوریان حمایت کرده اند.

کارگرآنلاین: علیرضا منصوریان در روزهای سختش بیشتر شاهد حمایت پرسپولیسی ها بوده تا استقلالی ها. آخرین نفری که از جمع قرمزها از او حمایت کرده، رضا شاهرودی بوده است. او در گفت و گوی اخیر خود، به حمایت از منصوریان پرداخت و گفت مربی جوانی است و برای اینکه جوان ها ایده خود را پیاده کنند، نیاز به زمان دارند.

قبل از او علی دایی، علی پروین، استیلی، کریم باقری، مهدوی کیا و... از جمله پرسپولیسی هایی بودند که از منصوریان حمایت کردند و گفتند باید به او زمان داد. این اتفاق زمان بسیار پررنگتر شد که بعضی از استقلالی ها از منصوریان انتقاد کردند و خواهان تغییرات در کادر فنی شدند! در این بین معدود پیشکسوت های استقلال بودند که به حمایت از منصوریان پرداختند، مثل مهدی پاشازاده، سهراب بختیاری زاده و محمود فکری.


اما منصوریان توقع داشت در این ابتدای کار حامیانش بیشتر باشند اما از اکثر پیشکسوت های استقلال شنید که «او جوان است و برایش زود بود که بیاید...» اما در مقابل وضعیت در جبهه پرسپولیس فرق می کرد و اکثرا یا درباره منصوریان حرف نزدند و یا اگر حرف زدند، به حمایت از او پرداختند. سرمربی استقلال هم که به طور کامل این حرف ها را شنیده، اخیرا در محفلی دوستانه به تشکر از پرسپولیسی ها پرداخته است. او در این باره گفته: «دم پرسپولیسی ها گرم که حمایتم کردند. کلا بچه های 98 واقعا با معرفت هستند و هرکدام حرف زدند به حمایت از من پرداختند. واقعا شرمنده همه آنها شدم.»/خبرآنلاین

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین