پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00016:10 - 1399/11/28

سفر نوروزی خارج از دستورالعمل‌های بهداشتی مجاز نیست

سفر‌های نوروزی در قالب کمپ‌های گردشگری، چادر زدن و سفر‌های شخصی خارج از دستورالعمل‌های تعیین شده در ستاد ملی کرونا مجاز نیست.

به گزارش کارگر آنلاین، آقای علی اصغر مونسان در مراسم افتتاح ۲۰۶ طرح گردشگری در استان تهران در مصاحبه با خبرنگاران از مردم خواست از سفر‌های بی ضابطه و خارج از دستورالعمل‌های تعیین شده در وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و وزارت میراث فرهنگی خودداری کنند.
وی تأکید کرد: سفر‌های شخصی و بدون برنامه و خارج از چارچوب‌های تعیین شده مجاز نیست.
وزیر میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی افزود: در جلسات متعدد با ستاد ملی کرونا و وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی سفر‌هایی که در قالب تور‌های گردشگری مجاز و زیر نظر وزارت میراث فرهنگی انجام می‌شود مورد تأیید است، اما مشکل اصلی با سفر‌های بی ضابطه و شخصی است که بی توجه به دستورالعمل ها‌ی بهداشتی انجام می‌شود.
آقای مونسان گفت: با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و رعایت اصولی که برای زدن ماسک تعریف شده است امیدواریم با همکاری مردم امسال سفر‌هایی بدون مشکل داشته باشیم.
وی افزود: هتل ها، مراکز اقامتی و بوم گردی ها با رعایت کامل دستورالعمل ها آماده خدمت رسانی هستند و عملکرد آنها نیز مورد تأیید وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی قرار دارد .

منبع: IRIB NEWS AGENCY | خبرگزاری صدا و سیما
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین