پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00009:45 - 1395/07/13

واکنش فردوسی‌پور به طعنه‌های مهران مدیری

سری اول مجموعه طنز دورهمی با وجود انتقاداتی که به آن وارد بود بازتاب نسبتاً خوبی در میان مخاطبان داشت و در مجموع رضایت مردم را جلب کرد.

کارگرآنلاین: مهران مدیری که به اعتقاد بسیاری از کارشناسان تأثیرگذارترین برنامه‌ساز حوزه طنز در کشور به شمار می‌رود کاری ارائه داد که با وجود کپی از روی یک برنامه تلویزیونی هندی توانست بار دیگر نگاه‌ها را به خود معطوف کند اما شنبه‌شب گذشته آخرین قسمت از سری اول برنامه تلویزیونی دورهمی در حالی روی آنتن رفت که مهران مدیری انگشت روی سوژه فوتبال گذاشته بود. سازنده سریال‌های ساعت خوش، پاورچین، شب‌های برره، باغ مظفر، مرد هزارچهره، مرد دو هزار چهره، قهوه تلخ و... در این شب تیکه‌هایی هم به عادل فردوسی‌پور انداخت!

مهران مدیری در بخشی از برنامه شنبه‌شب دورهمی پس از متلک انداختن به مدیران غیرفوتبالی، مجری- تهیه‌کننده برنامه پرمخاطب ۹۰ را هم بی‌نصیب نگذاشت و گفت: «... یا اینکه مثلاً در یک برنامه تلویزیونی فوتبالی ۳ نفر همزمان روی خط تلفنی کله‌پاچه همدیگر را می‌خورند و مجری هم پا روی پا انداخته و کرکر می‌خندد. ۳ نفر روی آنتن برنامه تلویزیونی به هم فحش می‌دهند و آن یکی هم تماشا می‌کند!» جماعت مهمان حاضر در استودیوی برنامه دورهمی با شنیدن این جملات از شدت خنده روده‌بر شدند و به نظر می‌رسید روی صحبت مهران مدیری با مجری ۹۰ باشد. تصور می‌کردیم عادل فردوسی‌پور به شدت از دست مهران مدیری ناراحت باشد و بخواهد جواب دندان‌شکنی به این طنزپرداز سرشناس بدهد اما مجری- تهیه‌کننده سرشناس برنامه ۹۰ تمامی تصورات ما را به هم ریخت! عادل نه تنها جواب مهران مدیری را نداد بلکه کلی هم از او تعریف کرد و... بهتر است خودتان گپ و گفت نیمروزی ما با فردوسی‌پور را بخوانید.

برنامه شنبه شب دورهمی را دیدید؟
نه، چطور مگر؟!

اصلاً این برنامه را می‌بینید؟
کمابیش دورهمی را نگاه می‌کنم. مگر اتفاقی افتاده است؟

خبر ندارید که مهران مدیری حسابی به شما تیکه انداخته است؟!
(با کنجکاوی) مگر چه گفت؟!

گفته است در یک برنامه تلویزیونی ۳ نفر همزمان روی خط تلفن می‌روند، کله‌پاچه هم را می‌خورند و فحش می‌دهند آنگاه آقای مجری پا روی پای خود انداخته و کرکر می‌خندد!
(با صدای بلند می‌خندد) عجب!

ناراحت نشدید؟!
نه، اصلاً و ابداً! چرا باید ناراحت بشوم؟

به نظر می‌رسد مهران مدیری را خیلی قبول داشته باشید؟
مهران مدیری استاد است و نابغه! چنین آدم‌هایی کم پیدا می‌شوند و...


منبع: روزنامه خبر ورزشی

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین