پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00011:24 - 1395/10/06

طراحی سامانه‌ای برای رفع نیاز متقاضیان و جویندگان کار

رئیس هیئت‌مدیره انجمن مالی اسلامی ایران از طراحی سامانه ای برای رفع نیازهای متقاضیان نیروی کار و نیز جویندگان کار و فارغ التحصیلان دانشگاهها در زمینه های بازار سرمایه، بازار پولی و مالی، بیمه و حسابداری خبر داد.

به گزارش کارگرآنلاین، علی صالح‌آبادی در خصوص برنامه های انجمن مالی اسلامی ایران برای توسعه بازار سرمایه، با بیان این که این انجمن در حوزه‌های بازار سرمایه، بازار پول، بیمه و حسابرسی و حسابداری اسلامی فعالیت می کند گفت: یکی از کارکردهای انجمن های مختلف ارائه فرمول، راهکار و ابزارهای جدید به نهادهای اجرایی است که انجمن مالی اسلامی نیز در این راستا با انجام چنین اقداماتی و ارائه راهکارها به سازمان بورس به عنوان نهاد ناظر،  سعی در تعمیق و گسترش بازار سرمایه کشور داشته و دارد.
رئیس هیئت‌مدیره انجمن مالی اسلامی ایران افزود: خوشبختانه در هفته ای که گذشت مرکز مطالعات فقهی سازمان بورس در قم افتتاح شد که این کار اقدام ارزنده ای در راستای استفاده از ابزارهای مالی اسلامی در تعمیق بازار سهام کشور است.
رئیس پیشین سازمان بورس و اوراق بهادار اضافه کرد: البته در زمان فعالیت اینجانب در بورس، علاوه بر کمیته فقهی یک کمیته فرعی فقهی نیز در قم داشتیم که از ظرفیتهای فقها و علمای قم در این زمینه استفاده می کردیم.
وی ادامه اداد: یکی دیگر از کارهایی که انجمن مالی اسلامی ایران در راستای توسعه بیشتر بازار سرمایه در دست اقدام دارد، طراحی سامانه ای است که در آن تقاضاکنندگان نیروی کار و نیز متقاضیان کار و فارغ التحصیلان دانشگاهها با ثبت نام و ارائه مشخصات لازم، اقدام به تقاضای کار و نیز نیروی انسانی در زمینه های بازار سرایه، بازار پولی و مالی، بیمه و حسابداری کرده که از طریق این سامانه که در آینده به بهره برداری خواهد رسید فضایی برای رفع نیازهای موجود در این زمینه ایجاد خواهد شد./تسنیم

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین