پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00009:24 - 1395/10/26

توافق پنهانی پرسپولیس با ستاره ملی پوش

توافقات پنهانی برای فصل آینده بین مدافع سپاهان و پرسپولیسی ها صورت گرفته و سرمربی کروات امیدوار است سپاهان در صورت جدب مدافع جدید اجازه دهد او نیم فصل امسال سرخپوش شود.

به گزارش کارگرآنلاین، شجاع خلیل زاده طبق قوانین نمی تواند در آسیا برای پرسپولیس و در لیگ برای سپاهان بازی کند و سپاهانی ها هم کماکان به دلیل کمبود مدافع مخالف جدایی او هستند.

مقررات یار کمکی در رقابت های قاره ای چند سال است کنار گذاشته شده و بازیکنی که برای مسابقات آسیایی از یک تیم به تیم دیگر می رود دیگر در لیگ داخلی نمی تواند برای تیم قبلی بازی کند. طبق قانون قبلی اما خداداد برای پرسپولیس، مهدوی کیا برای پاس و... در آسیا بازی کردند در حالی که در لیگ برای تیم دیگری به میدان رفتند.

از سوی دیگری دلیلی ندارد خلیل زاده یار کمکی پرسپولیس در آسیا باشد و در لیگ برای این تیم بازی نکند آن هم در حالی که برانکو ایوانکوویچ در تازه ترین مصاحبه اش به جذب مدافع جدید تاکید داشته است.

از سویی دیگر خبر می رسد توافقات پنهانی برای فصل آینده بین خلیل زاده و پرسپولیسی ها صورت گرفته و برانکو امیدوار است سپاهان در صورت جدب مدافع جدید اجازه دهد او نیم فصل امسال سرخپوش شود هر چند که عبدالله ویسی حتی در صورت جذب مدافع جدید هم تمایلی به جدایی شجاع ندارد.

برانکو تابستان امسال جلسه ای با خلیل زاده و سروش رفیعی داشت و از آنها خواسته بود به پرسپولیس بیایند. رفیعی بعد از اتمام سربازی در نیم فصل به جمع سرخپوشان پیوست و خلیل زاده هم که تا دی ماه با سپاهان قرارداد داشت با مخالفت باشگاه سپاهان برای صدور رضایتنامه، قرارداد خود را تمدید کرده و حالا از تصمیم خود پشیمان شده است./جام نیوز
 

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین