پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00017:16 - 1399/12/09

تردد مسافر در مرز مهران ممنوع است

سرپرست استانداری ایلام گفت: با توجه به وضعیت کرونا، تردد مسافر در مرز مهران ممنوع است.

محمد نوذری عصر شنبه در نشست ستاد کرونای استان با اشاره به اینکه ویروس کرونا مرزی را نمی‌شناسد و سریع شیوع می یاید، اظهار کرد: در حال حاضر به دلیل چرخش ویروس جهش یافته در شهرستان دهلران مجبور به شناسایی و انسداد راه‌های فرعی ارتباطی این شهرستان با استان همجوار هستیم.

به گزارش مهر وی از ارکان ستاد کرونا شهرستان دهلران و مردم منطقه خواست با رعایت جدی پروتکل‌ها زمینه ساز تغییر وضعیت نارنجی منطقه به رنگ آبی و سفید شوند.

سرپرست استانداری ایلام از تلاش برای تمدید انسداد مرز مهران خبر داد و خواهان جدیدت بیشتر مسئولان شهرستان و دانشگاه علوم پزشکی برای بیماریابی و قرنطینه در مرز شد.

وی تصریح کرد: مرز تجاری مهران کماکان فعال است ولی مرز مسافری تا اطلاع ثانوی بسته خواهد ماند.

نوذری همچنین خواستار فرهنگ سازی و گفتمان سازی بیشتر در کارگروه رسانه‌ای کرونا شد و گفت: تمام دستگاه‌هایی که کارکرد تخصصی دارند در کنار آن هم یک وظایف اجتماعی برای جامعه هدف خود هم دارند و باید در قالب بسته‌های فرهنگی و با کمک رسانه‌ها این وظایف را انجام دهند.

وی با هشدار جدی در خصوص تجمعات زود هنگام برای انتخابات شوراهای شهر هم گفت: تلاش همگی بالا رفتن سطح مشارکت مردم در انتخابات‌ها است ولی تشکیل این جمعیت‌ها در منازل و برخی باشگاه‌ها خلاف رعایت پروتکل‌ها و حفظ سلامتی جان مردم است.

سرپرست استانداری ایلام، از فرمانداران، نیروی انتظامی، شهرداری‌های استان خواست در خصوص مدیریت آرامستان‌ها به عنوان کانون شیوع ویروس کرونا اقدامات جدی و بازدارنده داشته باشند.

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین