پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00012:16 - 1400/07/06

تمدید مهلت ثبت نام تسهیلات ویژه کسب و کار‌های آسیب دیده از کرونا

کارگرآنلاین|مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی از تمدید مهلت ثبت نام تسهیلات ویژه کسب و کار‌های بیشتر آسیب دیده از کرونا تا پایان آذر ماه خبر داد.

اشرفی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی  گفت: با توجه به لزوم حمایت و پشتیبانی از تثبیت اشتغال موجود و تداوم فعالیت کسب و کار‌های آسیب دیده، برابر اعلام معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان ها، مهلت ثبت نام تسهیلات بانکی ویژه کسب و کار‌های بیشتر آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا تا پایان آذر ماه تمدید شد.

  • او افزود: بر همین اساس پرداخت تسهیلات به وسیله بانک‌ها و موسسات اعتباری عامل تا پایان بهمن ماه امسال تمدید شده است.
  • اشرفی در ادامه بیان کرد: تسهیلات پیش بینی شده در بند ب بسته حمایتی، همانند ضوابط و فرآیند‌های تدوین شده در پارسال و با توجه به زیر رسته‌های تعیین شده در سامانه کارا است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی همچنین در تشریح عملکرد استان در پرداخت تسهیلات ویژه بنگاه‌های به شدت آسیب دیده از کرونا بیان کرد: تاکنون ۵ هزار و ۹۰۹ بنگاه اقتصادی با اشتغال ۸ هزار و ۵۵۲ نفر موفق به دریافت تسهیلات از محل مذکور شده است.

او عنوان کرد: تاکنون بیش از ۷۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات ویژه بنگاه‌های به شدت آسیب دیده از کرونا به وسیله بانک‌ها و موسسات عامل در استان پرداخت شده است.

انتهای پیام/ س

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین