پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00012:01 - 1395/11/11

پرسپولیس و تراکتور در خطر کسر 6 امتیاز!

با توجه به شکایت بازیکنان طلبکار خارجی باشگاه های پرسپولیس و تراکتور این امکان وجود دارد که با رای فیفا به کسر امتیاز مواجه شوند.

به گزارش کارگرآنلاین، فیفا در روزهای نقل و انتقالات زمستانی تیم پر طرفدار استقلال را دچار شوک کرد. آبی پوشان به دلیل شکایت بازیکنان خارجی خود از هر گونه نقل و انتقالات ممنوع شدند.

هوشنگ نصیرزاده، کارشناس حقوقی فوتبال ایران اعلام کرد که فیفا در کنار محروم کردن استقلال دو تیم ایرانی را هم با کسر امتیاز جریمه کرده که نام شان رسانه ای نشده است. اما سرخپوشان که منتظر رای فیفا در مورد پرونده شکایت ژوزه هستند این نگرانی برای آنها  به وجود آمد که تیم شان جریمه شود.

فیفا شکایت پرسپولیس از ژوزه و دستیارانش را رد کرده و مربی پرتغالی در رقابت طولانی مدت بالاخره توانسته پرسپولیس را شکست دهد. فیفا در مدت  دو تا شش هفته آینده رای خود را  اعلام می کند که به احتمال فراوان به نفع پرسپولیس نیست و قرمزها به پرداخت یک و نیم میلیون یورو محکوم خواهند شد. آن هم در حالی که پرتغالی ها قرارداد ۴۰۰ هزار یورویی داشتند و دیرکرد در پرداخت و جرائم باعث سنگین ترین قابل توجه رقم شد.

نصیرزاده در مصاحبه های مختلف خود اعلام کرده بود تیم هایی که از سوی فیفا محکوم می شوند احتمال کسر 6 امتیاز را خواهند داشت. با این وجود تیم های لیگ برتری پرسپولیس و تراکتور در خطر کسر 6 امتیاز هستند و محرومیت استقلال و ذوب آهن از نقل و انتقالات قطعی است./برنا

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین