پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00010:36 - 1395/12/18

تازه داماد چه کرد که عروس 20 روز نشده از او شکایت کرد؟

تازه‌عروس و داماد 20 روز پس از ازدواج و ساعتی بعد از بازگشت از ماه‌عسل علیه هم شکایت کردند.

 به گزارش کارگرآنلاین، چند روز قبل مردی همراه پسر جوانش به دادسرای ناحیه 5 رفت و از تازه عروسش به اتهام سرقت 200 میلیون تومان شکایت کرد.

شاکی در توضیح ماجرا گفت: من شرکت تجاری دارم و وضع مالی‌ام خیلی خوب است. مدتی قبل پسرم با دختر جوانی آشنا شد و قرار ازدواج گذاشت. پس از این مقدمات ازدواج آنها را فراهم کردم تا اینکه 20 روز قبل مراسم عروسی‌شان را در یکی از بهترین تالارهای شهر برگزار کردم. عروسم دختر خوش‌صحبتی است و در مدت آشنایی با پسرم مثل آرتیست‌های سینما برای ما فیلم بازی می‌کرد، به طوری که من فکر کردم پسرم را خوشبخت می‌کند. پس از مراسم عروسی آنها را برای ماه عسل به یکی از کشورهای اروپایی فرستادم و تمام پول سفر و هتل آنها را پرداخت کردم تا زندگی شیرینی را با هم آغاز کنند. دو هفته‌ای در ماه عسل بودند تا اینکه چند روز قبل به ایران بازگشتند. هنوز چند روزی از مسافرت ماه عسل آنها نگذشته بود که متوجه شدم عروسم قهر کرده و به خانه مادرش رفته است. وقتی موضوع قهر عروسم را از پسرم جویا شدم، به من گفت که همسرش یکباره بهانه گرفته و با من مشاجره کرده و بعد هم از خانه بیرون رفته است. در حالی که به شدت شوکه شده بودم که چرا تازه عروسم پس از 20 روز زندگی مشترک با شوهرش اختلاف پیدا کرده است، به سراغش رفتم تا آنها را آشتی دهم، اما هر چقدر تلاش کردم، فایده‌ای نداشت تا اینکه فهمیدم او به دادگاه رفته و مهریه‌اش را به اجرا گذاشته است.

وی ادامه داد: چند روز قبل عروسم با یکی از بستگانش به در خانه ما آمد و گفت قصد دارد وسایل شخصی‌اش را  بردارد. از آنجایی که احتمال دادم با پسرم دوباره مشاجره کند، از پسرم خواستم از خانه بیرون بیاید تا عروسم راحت‌تر باشد. او دقایقی داخل خانه‌  بود و بعد با دو چمدان پر که به گفته خودش لباس است از خانه بیرون آمد و به خانه مادرش رفت تا اینکه پسرم ساعتی بعد به سراغ من آمد و گفت همسرش همه اموالش که شامل پول‌های خارجی، طلا و جواهرات و سکه بهار آزادی و تمام کادوهای گرانقیمتی که شب عروسی ما به او داده بودیم، از خانه سرقت کرده است. پس از این تلفنی با عروسم حرف زدم که او موضوع را انکار کرد و مدعی شد که ما طلا و جواهرات و کادوهای او را از خانه‌اش برداشته‌ایم. من هر چقدر تلاش کردم تا او را راضی کنم، اموال را برگرداند و به زندگی‌اش با پسرم ادامه دهد، فایده‌ای نداشت به همین دلیل از او شکایت کردیم، اما بعد متوجه شدیم عروسم نیز از ما به اتهام ندادن طلاها و جواهراتش شکایت کرده است.

تازه داماد هم گفت: مدتی قبل با همسرم آشنا شدم. او خیلی چرب‌زبان بود که بعد فهمیدم کلاس‌های بازیگری می‌رود و به فوت و فن بازیگری آشنا است. ما به هم ابراز علاقه کردیم و بعد هم تصمیم به ازدواج گرفتیم. فکر کردم ما زوج خوشبختی هستیم، اما پس از بازگشت از ماه عسل که به یکی از کشورهای اروپایی رفته بودیم، ناگهان بهانه گرفت و از خانه قهر کرد و بعد هم از من به اتهام ندادن نفقه و اموالش شکایت کرد. من آرزوهای زیادی داشتم، اما او تمامی آرزوهای مرا به باد داد و الان هم مهریه 500 سکه‌ای‌اش را به اجرا گذاشته است.
بر اساس این گزارش، تازه عروس چند روز قبل از شوهرش شکایت کرده است. با طرح شکایت زوج جوان، تحقیقات به دستور قاضی احمد بیگی، بازپرس پرونده ادامه دارد.

جوان
 

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین