پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00011:13 - 1396/02/24

احتمال رفتن به دور دوم زیاد است

تصمیم ۳ نامزد ریاست جمهوری برای انتخابات

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه گفت: اقبال عمومی مردم در شهرستان‌ها و استان‌ها به کاندیداهای اصول‌گرا و انقلابی بی‌سابقه است.

به گزارش کارگرآنلاین، حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به اینکه روند انتخابات روزبه‌روز در حال داغ‌تر شدن است و نقد دیدگاه‌ها و برنامه‌ها افزایش چشمگیری پیدا کرده، گفت: اقبال عمومی مردم در شهرستان‌ها و استان‌ها به کاندیداهای اصولگرا و انقلابی بی‌سابقه است و همین مسئله موجب شده رقیب احساس خطر کند و وارد فاز تخریب نامزدهای اصولگرا شود و استراتژی خودش را تخریب و تحقیر نامزدهای انقلابی قرار دهد.

وی افزود: روحانی در مناظره‌ها و در سخنرانی‌ها در صدد تخریب است تا بتواند به شکلی جلوی رشد آراء نامزدهای انقلابی را بگیرد. از طرف دیگر در مناظره پایانی که اقتصادی و پاشنه آشیل دولت بود، متأسفانه ادب رعایت نشد و روحانی با کمال بی‌ادبی نسبت به آیت‌الله رئیسی موضع گرفت و کاملاً دشمن شادکن سخن گفت.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه خاطرنشان کرد: روحانی در مناظره‌ها نشان داد اگر دوباره بر سر کار بیایند، زاویه‌ بسیار بزرگی با نظام و ارزش‌ها وسیاست‌های کلان خواهد داشت و برای کشور بحران‌ساز می‌شوند.

ترقی با بیان اینکه احتمال رفتن انتخابات به دور دوم بسیار زیاد است، اظهار داشت: البته روحانی با کنار رفتن جهانگیری و یک حرکت جمعی برای به صحنه آوردن آرای خاموش می‌خواهد رای خود را بالا ببرد، اما علیرغم همه این تلاش‌ها انتخابات به دور دوم کشیده می‌شود.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به اینکه تحلیل نیروهای انقلابی این است که انتخابات به دور دوم کشیده می‌شود، گفت: هر کدام از سه کاندیدای انقلابی که کنار بروند احتمالاً اینکه رای‌شان هدر برود و به سبد آراء دیگر نامزدهای اصول‌گرا نریزد، زیاد است،  به همین دلیل هر سه کاندیدای اصول‌گرا باید در صحنه انتخابات بماندد و آرای خود را حفظ کنند تا به دور دوم بکشد و در دور دوم این ائتلاف نهایی شود./تسنیم

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین