پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00013:49 - 1396/02/25

حمله تند نامزدها به رقبا؛ خبرهای مهمی در راه است

روزهای پایانی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری در حالی سپری می شود که امروز نامزدها با سفر به نقاط مختلف کشور به انتقاد از رقبای خود پرداختند، حسن روحانی به دلواپس ها گیر داد و ابراهیم رئیسی باز هم به دولت تاخت، هاشمی طبا بیانیه حمایت از روحانی صادر کرد و قالیباف بر ضعف عملکرد دولت تاکید کرد. همچنین شنیده شد که از امروز احتمالا برخی نامزدها کناره گیری خود را اعلام کنند.

به گزتارش کارگرآنلاین، آغاز گر برنامه های امروز تبلیغاتی حسن روحانی بود که با سفر به تبریز تیغ انتقادات خود را به سمت منتقدان دولت نشانه گرفت و گفت: دلواپس ها آجرهای دیوار تحریم را که ما خراب کردیم، برده اند در یک انبار گذاشته اند که اگر دولت عوض شد دو مرتبه آنها را بیاورند.

وی با بیان اینکه بازوی من قدرت بعضی چیزها را ندارد، اما بعضی کارها با رای بالاتر از 51 درصد کارساز خواهد بود افزود: یکی از چیزهایی که در دولت یازدهم موفق به انجام آن نشدم این بود که نتوانستم دروغ را ریشه کن کنم.

سید ابراهیم رئیسی هم با سفر به یاسوج گفت: سوال ما از آقایان دولت این است که آیا با امکانات کشور حرف‌های ما یه آرمان دست نیافتی است یا خیر؟ ما می‌گوییم با امکانات کشور می‌توان هر سال شغل میلیونی ایجاد کرد؛ کشورهای همجوار ما که امکاناتشان اندازه ما هم نیست چگونه مشکلات خود را حل می کنند.

وی اظهار داشت: پنجاه درصد ظرفیت صنعتی کشور متوقف شده است، آیا حق است که هفده هزار کارگاه تعطیل شود؟ یازده میلیون جوان آماده ازدواج وجود دارد و دختران به دنبال شوهر شاغل و مسکن هستند. آیا با این امکانات کشور نمی‌توان شغل و سرپناه ایجاد کرد؟

مصطفی هاشمی طبا نامزد دیگر انتخابات که روزهای کم سروصدایی را پشت سر می گذارد امروز به میان خبرنگاران رفت و با خواندن یک بیانیه از حسن روحانی حمایت کرد اما این مسئله را هم مورد اشاره قرار داد که از انتخابات کناره گیری نخواهد کرد.

اما محمد باقر قالیباف هم در رشت فضا را به سمت نقد دولت پیش برد و گفت: دولت ۴ سال گذشته با رای عاریه‌ای آمد. مطمئن باشید در توان ما هست که با حذف ۴ درصدی‌ها به قاچاق کالا و ارز در کشور خاتمه دهیم.

وی ادامه داد: وقتی انتقاد می کنیم می گویند دولت گذشته! اما دولت گذشته دولت یازدهم است که این مشکلات را به وجود آورده و وعده دروغین به مردم داده برای حل صد روزه مشکلات!

همچنین امروز صحبت هایی به نقل از مصطفی میرسلیم در شبکه های اجتماعی منتشر شد که از قول وی گفته شده بود هرگونه استفاده از بیت‌المال، مقدسات و گروه‌های اجتماعی از نظر بنده ممنوع است. این کارها خلاف است.

از صبح امروز نیز خبری در محافل خبری پیچیده است که بر اساس آن اعلام شده برخی از نامزدهای انتخابات از امروز به صورت رسمی کناره گیری خود را اعلام می کنند./آخرین خبر

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین