پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00016:11 - 1399/12/19

ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۱۹ اسفند ماه ۹۹

اکثر نماد‌های سبد سهام عدالت امروز با روند مثبت چهارمین روز معاملاتی هفته را به پایان رساندند و حدود ۹۲ هزار تومان نسبت به دیروز افزایش داشت.

به گزارش کارگر آنلاین، روند صعودی بورس که از ابتدای هفته آغاز شده بود، امروز هم ادامه داشت و بازار سرمایه سبزپوش بود و از ساعات ابتدایی شاهد افزایش قیمت سهام شرکت‌های بزرگ و به تبع آن رشد شاخص کل بورس بودیم به طوری که شاخص مجددا به کانال یک میلیون و ۲۰۰ هزار واحد بازگشت و در نهایت با رشد ۱۰ هزار و ۲۶۳ واحدی به ارتفاع یک میلیون و ۲۱۰ هزار و ۱۵۲ واحد رسید. شاخص کل ۰.۸۶ درصد و شاخص هم‌وزن ۰.۰۷ درصد رشد کردند که نشان می‌دهد شرایط برای شرکت‌های بزرگ بهتر است. نماد‌های شپنا، فولاد، شبندر، شتران، نوری، فارس، مبین از جمله نماد‌های مهم و تاثیر گذار بورس امروز بودند و نماد‌های اپال، برکت، شپنا، بوعلی، خساپا و شستا پرتراکنش‌های امروز بودند.

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۸ میلیون و ۷۵ هزار و ۸۲۸ تومان رسید که نسبت به دیروز ۱.۱ درصد معادل ۹۲ هزار و ۲۲۸ تومان افزایش داشت.
با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۴ میلیون و ۸۴۵ هزار و ۴۹۶ تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۱۹ اسفند ماه ۹۹  

منبع: تابناک
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین