پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00022:45 - 1396/03/12

چگونه سریع و بی خطر لاغر شویم؟+برنامه غذایی

اگر تصمیم به لاغر شدن و کاهش وزن گرفته‌اید و از وضعیت فعلی خود راضی نیستید می توانید با خواندن مطلب زیر سریع و بی خطر لاغر شوید.

به گزارش کارگرآنلاین؛ بیماری‌های قلبی عروقی به عنوان اولین علت مرگ و میر در جهان شناخته شده که اضافه وزن و چاقی یکی از مهمترین علل آن محسوب می‌شود همچنین مشکلات روانی و اجتماعی در میان جوانان چاق و دارای اضافه وزن افزایش یافته است.

علت اصلی چاقی و اضافه وزن عدم تعادل انرژی بین کالری دریافتی و مصرفی است. چربی بالا در غذاهای پر انرژی سبب افزایش کالری دریافتی می‌شود. فعالیت بدنی و کم تحرکی در اثر سبک زندگی غلط و ماشینی شدن جوامع و رژیم غذایی ناسالم موجب اضافه وزن در میان کودکان و بزرگسالان در سراسر جهان شده است.
 
رژیم لاغری به منظور کاهش وزن ممکن است با مشکلاتی نظیر تحمل کردن گرسنگی و نخوردن بسیاری از مواد غذایی همراه باشد که در برخی موارد، مدت‌های طولانی فرد رنج و مشقت را تحمل و در آخر نتیجه مطلوب حاصل نمی‌شود در اینجا ما به شما یک رژیم لاغری سالم و طبیعی معرفی می‌کنیم که می‌توانید سه روزه تا ۵ کیلو وزن کم کنید.

 آناناس میوه گرمسیری است که به طرز حیرت انگیزی با مصرف آن می‌توانید فقط در عرض ۳ روز تا ۵ کیلوگرم به طور کاملا طبیعی و بدون هیچ گونه عوارض جانبی وزن کم کنید.
 
این میوه خاصیت ادرار آور زیادی داشته و می‌تواند سیستم هضم را بهبود بخشد، علاوه بر این آناناس غنی از آنتی اکسیدان‌ها بوده و بدن شما را در برابر بسیاری از بیماری‌ها و سرطان‌ها مقاوم می‌کند.

با پیروی از یک رژیم غذایی حاوی آناناس به مدت ۳ روز، شما می‌توانید به میزان زیادی وزن از دست داده و به طور قابل توجهی سلامت کلی بدن خود را بهبود ببخشید.

معجزه رژیم ۳ روزه آناناس در لاغری و سلامتی بدن
 
روز اول
صبحانه: کراکر به همراه یک نان کامل تست و ۲ برش آناناس
ناهار: کلم بروکلی پخته شده، فیله گوشت مرغ یا گوشت گاو کبابی به همراه ۲ برش آناناس
شام: یک کاسه کاهو و یک تکه سینه مرغ کبابی و ۲ برش آناناس
 
روز دوم
صبحانه: یک فنجان ماست، ۲ تکه نان تست کامل، ۲ برش آناناس
ناهار: ۲۰۰ گرم ماهی قزل آلا کبابی، ۲ برش آناناس
شام: یک قوطی تن ماهی، یک کاسه کاهو و ۲ برش آناناس
 
روز سوم
صبحانه: ۲ عدد کراکر، یک فنجان قهوه شیرین نشده، ۲ برش آناناس
ناهار: سبزیجات بخار پز، یک تکه سینه مرغ کبابی، ۲ برش آناناس
شام: سوپ سبزیجات و ۲ برش آناناس

 تُردک یا کراکر (Cracker) فراورده غذایی تنوری ترد، شکننده و کمی شور و شبیه بیسکویت است که در فروشگاه ها و سوپرمارکت ها در بسته بندی کارخانه ای به فروش می رسد، کراکرها معمولاً از خمیر آرد غلات و به طور انبوه تولید می‌شود و معمولاً تُرد، نازک و کوچک هستند و عرض آن‌ها کمتر از ۳ اینچ (۸ سانتی‌متر) است.
با این رژیم طبیعی ۳ روزه ۵ کیلو وزن کم کنید/ معجزه این میوه در لاغری را ببینید
 
با این رژیم طبیعی ۳ روزه ۵ کیلو وزن کم کنید/ معجزه این میوه در لاغری را ببینید
 
شما می‌توانید مواد موجود در رژیم غذایی را برای طعم بهتر با کمی روغن زیتون، نمک و سرکه مخلوط کنید و بعد از سه روز نتیجه اعجاب انگیز آن را با کاهش وزن و بهبود سلامتی بدن خود ببینید./باشگاه خبرنگاران

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین