پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00000:08 - 1400/02/20

تغییرات واریز سود سهام عدالت اعلام شد

از ابتدای سال سهامداران سهام عدالت منتظر دریافت ۵۰ درصد دوم سود سهامشان هستند، پیگیری‌ها نشان می‌دهد که این سود قرار است در شب عید فطر واریز شود.

مرحله اول سود سهام عدالت چند روز مانده به نوروز در اسفند سال گذشته پرداخت شد، مبلغ واریزی ۵۰ درصد از کل مبلغ سود بود. قرار بود مرحله دوم آن نیز قبل از ماه رمضان واریز شود اما عملی نشد.

مدیران شرکت سپرده گذاری مرکزی در خصوص علت این تاخیر می‌گویند که شرکت‌های حاضر در سبد سهام عدالت باید پول را واریز کنند. این تاخیر شرکت‌ها در واریز سود در حدی بود که مدیر عامل این شرکت اعلام کرد که هنوز پنج شرکت سود سهام‌داران را واریز نکرده‌اند، فرصت این شرکت‌ها تمام شده است و اگر واریز نکنند اسامی آن‌ها اعلام عمومی خواهد شد.

فهیمی دیروز نیز گفته بود که مرحله دوم سود سهام عدالت به زودی واریز می‌شود؛ پیگیری‌های  نیز نشان می‌دهد که قرار است این سود در شب عید فطر به حساب سهامداران واریز شود.

مبلغ این واریزی نیز همانند واریزی قبلی برای سهام یک میلیون تومانی، ۱۸۶ هزار تومان؛ سهام ۵۳۲ هزار تومانی، ۹۹ هزار تومان؛ سهام ۴۹۲ هزار تومانی، ۹۱ هزار تومان و سهام ۴۵۲ هزار تومانی، ۸۴ هزار تومان است.

عید فطر دو روز پایانی هفته یعنی پنجشبنه ۲۳ و جمعه ۲۴ اردیبهشت است که احتمالا این واریزی یکی از این روزها انجام شود.

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین