پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00012:50 - 1400/04/08

کارمند فرمانداری به خاطر تقلب در انتخابات بازداشت شد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد از دستگیری و بازداشت معاون سیاسی فرمانداری این شهرستان به همراه دو نفر از کاندیدهای شهر مردهک خبر داد.

 ابراهیم سلیمانی اظهار داشت: دادستانی عنبرآباد با توجه به اعتراضات و مطالبات مردمی مبنی بر تخلف در امر انتخابات شهر مردهک و به دلیل حساسیت موضوع، پیگیری آن را در دستور کار قرار داد.

وی با اشاره به اینکه متهمین این پرونده با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسایی و دستگیر شدند، بیان کرد: در رابطه با این پرونده جرم انتخاباتی پس از انتقال دو صندوق اخذ رای از شهر مردهک به علت مسائل امنیتی به فرمانداری شهرستان جهت شمارش آرا صورت گرفته است.

دادستان شهرستان عنبرآباد افزود: دو نفر از کاندیدهای شهر مردهک با تبانی معاون سیاسی فرمانداری قبل از شمارش رسمی آرا، نسبت به دریافت ۳۷۵ تعرفه و ۵ عدد مهر هیات های اجرایی و نظارت اقدام کرده‌اند و با نوشتن تعرفه به نفع خود و تعدادی دیگر از کاندیدها، اوراق تعرفه را تحویل معاون فرماندار قرار داده‌اند.

سلیمانی گفت: معاون فرماندار نیز آرا دریافت شده را وارده صندوق کرده و به همان میزان تعرفه از صندوق خارج و معدوم کرده است.

در همین رابطه پرونده قضایی در شعبه دادستانی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد تشکیل شده است و موضوع در حال بررسی می‌باشد و نتیجه آن به اطلاع شهروندان رسانده خواهد شد.

منبع: فارس
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین