پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00009:59 - 1400/04/17

قیمت دلار با سکه ۱۱ میلیونی چند است؟

قیمت سکه برای آنکه انتظارات افزایشی را فعال نگه دارد به حفظ قیمت طلا در سطح بالای ۱۸۰۰ و نوسان قیمت دلار بالای مرز ۲۵ هزار تومان نیاز دارد.

ارزش ذاتی قیمت سکه به بالای محدوده۱۰ میلیون و ۶۰۰ هزارتومانی رسیده است. این مساله از نگاه برخی تحلیل گران به معنای آن است که فلز گران بهای داخلی برای نزول به زیر محدوده ۱۰ میلیون و ۶۰۰هزار تومانی کار بسیار دشواری دارد. اگر محدوده یاد شده را کف قیمت موقت بازار در نظر بگیریم، می توان انتظار داشت که در روز پنج شنبه، سکه به سوی قیمت های بالاتری حرکت کند. با این حال، بازار برای شکستن مقاومت ۱۰ میلیون و ۸۰۰هزار تومانی کار راحتی پیش رو نخواهد داشت.

به باور بیشتر فعالان، در صورتی که اونس طلا بالای مرز هزار و ۸۰۰ دلاری باقی بماند و اسکناس آمریکایی نیز در بازار داخلی به زیر مرز ۲۵ هزار تومانی هدایت نشود، ‌ انتظارات افزایشی در بازار سکه بیشتر خواهد شد و خریداران با قدرت بیشتری به میدان پا خواهند گذاشت.

 قیمت دلار با سکه ۱۱ میلیونی چند است؟

سکه ۱۱ میلیونی چه دلاری می خواهد؟

سکه امامی برای فتح کانال ۱۱ میلیون تومانی، با فرض ثبات اونس طلا در محدوده هزار و ۸۰۰ دلار، نیاز دارد که قیمت دلار در بازار داخلی به سوی مرز ۲۶ هزار تومانی حرکت کند. فلز گران بهای داخلی جهت عبور از مقاومت ۱۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی، باید دلار را بالای محدوده ۲۵ هزار و ۴۰۰ تومان ملاقات کند.

در چنین شرایطی می توان گفت که خط اول برای برگشت معنادار صعودی ها به بازار سکه، شکست محدوده ۲۵ هزار و ۲۰۰ تومانی در بازار دلار است. در صورتی که دلار به زیر حمایت ۲۴ هزار و ۸۰۰ تومان نزول پیدا کند، سکه امامی توان افت قیمت تا ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان را خواهد داشت.

 

منبع: خبرآنلاین
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین