پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ10120:21 - 1398/07/15

طلب ۴۰۰ میلیاردی تامین اجتماعی از دستگاه‌های اجرایی

خبر نگران کننده رئیس تامین اجتماعی برای مردم

رئیس تامین اجتماعی گچساران گفت: تامین اجتماعی این شهرستان ۴۵۷ میلیارد ریال از کارگاه‌ها و دستگاه‌های اجرایی این شهرستان مطالبات معوق دارد.
به گزارش کارگر آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا وسیما مرکزکهیگیلویه وبویراحمد،رئیس تامین اجتماعی گچساران گفت: هم‌اکنون تامین اجتماعی این شهرستان دارای پنج هزار و ۲۰۰ نفر مستمری بگیر است و ماهانه به طور میانگین بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال حقوق به مستمری بگیران پرداخت می‌شود.
 
محسن علیزاده افزود: این مبلغ بابت مستمری‌های بازنشستگی، بازماندگی، از کارافتادگی، هزینه‌های اولاد، مسکن و بن عائله‌مندی پرداخت می‌شود.
 
علیزاده با اشاره به تعداد بیمه شدگان اصلی این شهرستان ادامه داد: سال گذشته بیش از ۲۹ هزار و ۱۵۴ نفر بیمه شده اصلی بوده که هم اکنون این تعداد به بیش از ۳۱ هزار نفر بیمه شده اصلی رسیده با احتساب افراد تحت تکفل، این تعداد به بیش از ۸۰ هزار نفر می‌رسد.
 
رئیس تامین اجتماعی گچساران بیان کرد: در حال حاضر ۹۰ هزار نفر در این شهرستان دارای دفترچه درمانی هستند و از خدمات آن بهره می‌برند.
 
علیزاده در ادامه به مطالبات معوق تامین اجتماعی اشاره کرد و گفت: تامین اجتماعی این شهرستان از کارگاه‌ها و برخی از دستگاه‌های اجرایی ۴۵۷ میلیارد ریال مطالبات معوق دارد.
 
وی با بیان اینکه بیشترین مطالبات معوق مربوط به سدچم‌شیر گچسارن است، عنوان کرد: مبلغ ۳۰۰ میلیارد ریال از این مطالبات مربوط به سد چم شیر و بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال هم مربوط به دستگاه‌های اجرایی و صنوف بازار از سال‌های گذشته است که امیدواریم تدابیری برای پرداخت آن اندیشیده شود.
 
رئیس تامین اجتماعی گچساران عنوان کرد: همچنین تامین اجتماعی گچساران از شهرداری دوگنبدان بیش از ۳۷ میلیارد ریال مطالبات معوق دارد.
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین