پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00006:34 - 1398/09/19

صندوق بازنشستگی کشوری جزییات وام فرزندان بازنشستگان را منتشر کند

مدیرعامل سابق صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت وام ۲۰ میلیون تومانی ازدواج برای فرزندان بازنشستگان تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری در اردیبهشت ماه سال جاری خبر داده بود این در حالی است که بسیاری از خوانندگان و مخاطبین بازنشسته سایت کارگر آنلاین گلایه هایی از عدم دریافت این وام برای فرزندانشان را دارند.
به گزارش کارگر آنلاین ، مدیرعامل سابق صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت وام ۲۰ میلیون تومانی ازدواج برای فرزندان بازنشستگان تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری در اردیبهشت ماه سال جاری خبر داده بود این در حالی است که بسیاری از خوانندگان و مخاطبین بازنشسته سایت کارگر آنلاین گلایه هایی از عدم دریافت این وام برای فرزندانشان را دارند.
 
 مدیرعامل سابق  صندوق بازنشستگی کشوری درباره منابع اجرای این طرح نیز گفته بود : منابع لازم برای اعطای این وام از محل صرفه‌جویی در هزینه‌های جاری صندوق تأمین شده است و جزئیات ثبت نام به‌زودی اعلام می‌شود.
 
به گفته صالحی، این وام به اشخاصی تعلق می‌گیرد که ازدواج شان در سال ۹۷ به ثبت رسیده باشد وی تعداد این وام  را برای ۱۰۰۰ نفر از فرزندان بازنشستگان کشوری اعلام کرده بود.
 
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
ازکجا بفهیم وام 20 میلیونی فرزند بازنشسته چه زمانی به ما تعلق میگیرد
من از مرداد سال۹۴ تا حالا کمک هزینه ازدواج فرزندم را طلب دارم .شما همونو که الان ارزشش شده ۲۵۰تومان پرداخت کنین ازخیرتون گذشتیم ..
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
بانک رفاه کارگران
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین