پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00016:00 - 1400/04/28

جاسازی ماهرانه شیشه در کانال کولر

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر و کشف ۵ کیلو گرم شیشه خبر داد

سرهنگ عبدالوهاب حسنوند در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی اشراف اطلاعاتی پلیس مبنی بر اینکه یکی از سوداگر مرگ پایتخت ضمن مراجعه به استان‌های شرقی کشور مقادیر قابل توجهی مواد روانگردان خریداری و با یک دستگاه خودرو سواری مواد را به پایتخت منتقل کرده و قصد توزیع آن را دارد، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران عملیات ویژه این پلیس قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: با پیگیری‌های محلی و تحقیقات گسترده و اطلاعات مفیدی که ماموران پلیس در بررسی‌های میدانی به دست آوردند سرانجام مختصات و آدرس دقیق مخفیگاه متهم شناسایی و اقدامات مقدماتی شامل اخذ مجوز قانونی برای ورود به منزل و آماده سازی تیم عملیاتی برای اقدام غافلگیرانه و دستگیری متهم به عمل آمد.

این مقام انتظامی افزود: با توجه به تکمیل پرونده و ارائه گزارش به مرجع قضائی مجوز قانونی برای ورود به منزل و بازداشت ساکن یا ساکنان دریافت و روز گذشته تیم عملیاتی پلیس به محل اعزام و متهم در مخفیگاهش دستگیر شد.

وی ادامه داد: با دستگیری متهم در جستجوی خانگی، در نهایت پس از ساعت‌ها جست و جو ماموران موفق شدند ۵ کیلوگرم شیشه که متهم آن را به طرز بسیار ماهرانه در داخل کانال کولر جاسازی کرده بود، کشف کنند.

منبع: hadese24
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین