پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ11013:21 - 1398/10/11

فروش پژو ۲۰۰۸ با قیمت ۱۰۰ میلیون تومان! / سوزوکی به چرخه فروش بازگشت

مجموع فروش ایران‌خودرو در آذر ماه با رشدی ۳۴ درصدی، از دو هزار ۴۸۵ میلیارد و ۳۳۳ میلیون تومان در پایان آبان ماه، به سه هزار و ۳۲۵ میلیارد و ۹۸۱ میلیون تومان در انتهای آذر ماه رسیده است.
کارگر آنلاین:شرکت ایران خودرو در آذر ماه عملکرد قابل قبولی را از خود برجای گذاشت؛ مجموع فروش این شرکت در آذر ماه با رشدی ۳۴ درصدی، از دو هزار ۴۸۵ میلیارد و ۳۳۳ میلیون تومان در پایان آبان ماه، به سه هزار و ۳۲۵ میلیارد و ۹۸۱ میلیون تومان در انتهای آذر ماه رسیده است.
 
 
 
گروه پژو
در گروه خودرویی پژو، مقدار تولید با رشدی ۳۲ درصدی، به ۳۵ هزار و ۴۸۸ دستگاه و تعداد فروش این گروه نیز به عدد ۴۱ هزار و ۵۵۳ دستگاه رسید تا بتواند در مجموع با رشدی ۳۴ درصدی نسبت به ماه گذشته، فروشی بالغ بر دو هزار و ۳۹۵ میلیارد و ۳۵۷ میلیون تومان را ثبت کند.
 
گروه سمند
ایران خودرو در آذر ماه و در گروه سمند نیز با رشد تولید و فروش همراه بود؛ به طوری که مقدار تولید این گروه در مقایسه با آبان ماه از رشدی ۸٫۵ درصدی برخوردار شده و تعداد فروش هم رشدی بیش از هزار عدد، به ۷۹۸۲ دستگاه رسیده است.
 
بنابراین مجموع فروش ریالی این شرکت در گروه خودرویی سمند، نسبت به ماه پیشین خود با رشدی ۲۴ درصدی همراه شده و به رقم ۴۲۷ میلیارد و ۷۴۲ میلیون تومان رسید.
 
سوزوکی
«خودرو» که در ماه‌های گذشته تولید و فروش خودروی سوزوکی را متوقف کرده بود، در این ماه توانست سه دستگاه از این خودرو را با نرخ ۱۴۲ میلیون و ۶۳۳ هزار تومان به فروش برساند و ۴۲۷ میلیون تومان را از این محل شناسایی کند.
 
دنا
ایران خودرو همچنین میزان تولید خودروی دنا را نیز افزایش داد و در مجموع فروشی بالغ بر ۳۱۵ میلیارد و ۴۶۹ میلیون تومان را از این محل برای خود شناسایی کرد.
 
آغاز به کار تولید در گروه متوقف شده
تولید دو گروه خودروی «دانگ فنگ» و «گروه وانت و سایر محصولات جدید» این شرکت در آبان متوقف شده بود، اما مجددا خط تولید آنها در آذر ماه فعال شد و درمجموع ۴۴۸ میلیون تومان فروش را از محل فروش این دو گروه کسب کرد.
 
پژو ۲۰۰۸
همچنین میزان تولید و فروش خودروی پژو ۲۰۰۸ نیز از ۱۷۰ دستگاه در آبان، به ۲۰۹ دستگاه در آذر رسید؛ این خودرو که با نرخ ۱۰۰ میلیون و ۴۹۸ هزار تومان به فروش رفت، در مجموع یک میلیارد و ۷۰۸ میلیون تومان را برای این شرکت به همراه داشت.
 
سایر گروه‌های خودرویی شرکت ایران خودرو نیز با افزایش تولید و فروش همراه شدند.
 
بازدهی ۱۰ درصدی سهم « خودرو »
همچنین هر سهم ایران خودرو در یک ماه اخیر، توانست بازدهی بیش از ۱۰ درصدی را ثبت و از ۸۳۷۸ ریال در تاریخ ۱۰ آذر به ۹۱۶۸ ریال در پایان معاملات روز دهم دی ماه برسد.
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین