پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ10118:56 - 1398/10/28

ترامپ جزئیات جدیدی از شهادت سردار سلیمانی گفت!

رئیس‌جمهوری آمریکا برای آنکه دل هواداران جمهوریخواه خود را به دست آورد، به‌رغم جریحه‌دار شدن احساسات مردم ایران، جزئیات جدیدی از شهادت سردار سلیمانی ارائه کرد.

به گزارش کارگرانلاین، دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری آمریکا در جریان یک تجمع انتخاباتی؛ بار دیگر شهادت سردار سلیمانی را دستاورد سیاست خارجی خود با هدف جلب منابع مالی از طرفداران خود در حزب جمهوریخواه قرار داد.

این در حالی است که مردم و کنگره آمریکا هنوز ادعای او مبنی بر اینکه سردار سلیمانی تهدیدی قریب‌الوقوع علیه منافع آمریکایی‌ها بوده است را باور نکرده‌اند و در این خصوص از کاخ سفید توضیح می‌خواهند.

وی با تلاش برای تطمیع افکار عمومی حزب جمهوریخواه، جزئیات به زعم خود جدیدی از عملیات ارتش تروریستی آمریکا علیه سردار سلیمانی ارائه داد و مدعی شد: پیش از این واقعه، سردار حرف‌های بدی درباره آمریکا می‌زد و تا چه وقت قرار بود به این حرف‌ها گوش کنیم.

ترامپ در ادامه ادعاهای خود افزود: (مقام‌های نظامی آمریکا گفتند) قربان! آنها (سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس) با هم هستند. قربان! آنها ۲ دقیقه و ۱۱ ثانیه وقت دارند. قربان! آنها ۲ دقیقه و ۱۱ ثانیه برای زنده بودن، زمان دارند. آنها در خودرو هستند، آنها در یک خودروی زرهی هستند. اکنون فقط ۱ دقیقه برای زنده ماندن زمان دارند، ۳۰ ثانیه. ۱۰، ۹، ۸ ... بعد یک دفعه بوم (صدای انفجار ناشی از برخورد موشک با خودروی حامل سردار سلیمانی و المهندس) شنیده شد.

ترامپ در ادامه لفاظی‌های خود افزود: بعد پرسیدم این آدم کجاست و این آخرین باری بود که درباره او شنیدم.

این نخستین بار است که ترامپ علیرغم آگاهی از علاقه مردم ایران به سردار سلیمانی، اینچنین به شرح جزئیات عملیات تروریستی علیه وی می‌پردازد.

وی حتی به این حقیقت که خبر شهادت سردار جهان را تکان داد نیز اذعان کرد.

منبع: مهر

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
بانک رفاه کارگران
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین