پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00018:54 - 1398/11/17

از متلک به نیروی انتظامی تا کشف حجاب جنجالی پانته‌آ بهرام در جشنواره فجر!+عکس

کشف حجاب پانته آ بهرام در نشست خبری جشنواره فجر نشان می‌دهد که این خانم بازیگر یک هنجار شکن و قانون شکن واقعی است.

به گزارش کارگرآنلاین، رفتار پانته‌آ بهرام بازیگر فیلم «شنای پروانه» در نشست خبری جشنواره فیلم فجر امسال، با برداشتن روسری و بیان جملات تمسخرآمیز نشان داد که این خانم بازیگر هم مثل دیگر سلبریتی‌ها از حاشیه سازی برای کسب شهرت بدش نمی‌آید.

اما در مورد نوع رفتار شخصیتی این خانم بازیگر نکاتی از حواشی گذشته و حال «پانته‌آ بهرام» در جشنواره فجر قابل ذکر است که در ادامه خواهید خواند:


۱. نگاه «پانته آ بهرام» به مقوله ازدواج و بچه داری را می‌توان در صحبت‌های این بازیگر سینما و تلویزیون در برنامه پرحاشیه «من و شما» شاهد بود که وی در بخشی از گفتگو با «ظلی پور» مجری این برنامه درباره اینکه آیا فرزندی دارد یا خیر؟ می‌گوید: من بچه ندارم، فقط ۲ تا گربه دارم! وی در انتها در خصوص مسئله ازدواج خود نیز می‌گوید: بگذارید این مسئله جزئی از اسرار بماند!

۲. قهر و حضور نیافتن «پانته آ بهرام» در قسمت پایانی سریال «دلدادگان» به دلیل عدم پرداخت به موقع دستمزدش و تأثیر این غیبت بر قسمت پایانی سریال نشان می‌دهد که ظاهرا این خانم بازیگر بیشتر به پول فکر می‌کند و توجه و ارزشی برای مخاطبی که وقت خود را گذاشته و این سریال را دنبال کرده ندارد.

۳. متلک پرانی این بازیگر به نیروی انتظامی در نشست خبری «شنای پروانه» که گفته است: «پلیس الان سرش جای دیگه گرم است!» نشان می‌دهد که این خانم بازیگر به جایگاه پلیس نیز به عنوان حافظ امنیت و آرامش در کشور ارزشی قائل نیست و با صحبت‌های خود به این نکته اشاره می‌کند که قوانین نیروی انتظامی بی ارزش است و برایش چندان مهم نیست.

۴. برداشتن روسری از سر و کشف حجاب علنی او مقابل دوربین‌ها در یک نشست خبری، نشان می‌دهد که این خانم بازیگر یک هنجار شکن واقعی است و قوانین جامعه درباره حجاب را به راحتی زیر پا می‌گذارد.

اما با ذکر تمام حواشی که این بازیگر دارد این نکته قابل تامل است که چرا تصویر و چهره این بازیگر هنجار شکن که به قوانین کشور ارزشی قائل نیست همچنان باید بر پرده سینما باشد و به او تریبونی داده شود که چنین حرکاتی از خود نشان دهد. چرا وزارت ارشاد با این افراد برخورد نمی‌کند؟ آیا این افراد با هر طرز بیان و هرگونه رفتاری حاشیه امن باید داشته باشند؟ نکته مهم دیگر این است که آیا این حاشیه امن برای افراد معمولی جامعه که دچار خطا‌های مشابه می‌شود نیز وجود دارد؟! تفاوت این بازیگران پرخطا با دیگر افراد جامعه در چیست؟!

منبع: جهان نیوز


 

کارگرآنلاین

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین