پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00012:41 - 1398/11/22

آسوشیتدپرس: ایرانی‌ها همزمان با تنش با آمریکا در سرتاسر کشور پیروزی انقلاب را جشن گرفتند

کارگر آنلاین: خبرگزاری آمریکایی آسوشیتدپرس در واکنش به حضور پر شور مردم ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن نوشت: «ایرانی‌ها سالگرد انقلاب اسلامی ۱۹۷۹ را گرامی داشتند».
به گزارش کارگر آنلاین، خبرگزاری «آسوشیتدپرس» روز سه‌شنبه همزمان با برگزاری راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، نوشت همزمان با تشدید تنش‌ها میان آمریکا و ایران، ایرانی‌ها در سرتاسر کشور به خیابان آمده و پیروزی انقلاب را جشن گرفتند.
 
این خبرگزاری گزارشی با این عنوان منتشر کرده است: «ایرانی‌ها با برگزاری راهپیمایی، سالگرد انقلاب اسلامی ۱۹۷۹ (۱۳۵۷) را گرامی داشتند».
 
در گزارش این رسانه آمریکایی آمده است: «ایرانی‌ها روز سه‌شنبه با حضور در خیابان‌های تهران و دیگر شهرها در سراسر این کشور، تجمعات و جشن‌های سراسری به مناسبت سالگرد انقلاب اسلامی را برگزار کردند».
 
آسوشیتدپرس افزود: «مراسم‌های سالگرد امسال، در بحبوحه تنش‌های بی‌سابقه بین تهران و واشنگتن برگزار شده است. تنش‌ها بعد از آنکه رئیس‌جمهور دونالد ترامپ ایالات متحده را از توافق هسته‌ای ایران با قدرت‌های جهانی به شدت افزایش یافته است».
 
این رسانه در گزارش خود به حمله تلافی جویانه ایران به مواضع ارتش آمریکا در عراق اشاره کرده است؛ حمله‌ای که در واکنش به حمله تروریستی واشنگتن در بغداد و شهادت سپهبد «قاسم سلیمانی» انجام شد.
 
اشاره آسوشیتدپرس به این حمله ایران در شرایطی مطرح شده که دولت آمریکا در ادامه اعترافات قطره‌چکانی خود درباره حمله به پایگاه عین‌الاسد بامداد امروز اعلام کرد: «تا به امروز، (۲۲ بهمن) ۱۰۹ نظامی با آسیب مغزی تروماتیک شناسایی شده‌اند.»
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین