پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00017:26 - 1400/05/06

کشف هروئین از معده قاچاقچیان شهر ری پزشکان را شگفت زده کرد

فرمانده انتظامی شهرستان ری از شناسایی و انهدام باند ۵ نفره قاچاق مواد مخدر خبر داد.

سرهنگ دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری اعضای باند ۵ نفره قاچاقچیانی  خبر داد که با بلعیدن مواد مخدر آن را به شهرستان ری منتقل می کردند.

 سرهنگ جلیلیان در تشریح جزئیات خبر فوق اظهارداشت: در رصد اطلاعاتی مشخص شد اعضای یک باند ۵ نفره سوداگران مرگ با سفر به استان های شرقی کشور و تهیه مواد مخدر، آنها را با بلعیدن به شهرستان ری انتقال داده و سپس به توزیع و خرده فروشی آن می پردازند که در بررسی های تکمیلی مشخص شد که متهمان به تازگی به  استانهای مرزی کشور سفر و در حال مراجعت به شهرستان ری هستند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری تصریح کرد: در مراقبت های ویژه پلیسی، خودروی متهمان در جاده قدیم حسن آباد شناسایی و در یک عملیات پلیسی متوقف شد.

وی با بیان این که هر ۵ نفر اعضای این باند دستگیر و بلافاصله به بیمارستان منتقل شدند، افزود: پس از ارائه خدمات درمانی از معده این افراد ۳ کیلو «هروئین» بلعیده شده کشف و متهمان پس از ترخیص از بیمارستان و تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ جلیلیان خاطر نشان کرد: پلیس در برخورد با بلای خانمانسوز اعتیاد و قاچاقچیان موادمخدر از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.

منبع: hadese24
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین