پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00018:51 - 1400/05/06

دستگیری ۱۲۰ سارق، مالخر و زورگیر در شهرری

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ در دومین مرحله رعد فرماندهی انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۱۲۰ نفر سارق، مالخر و زورگیر خبر داد.

سردار  حسین رحیمی  صبح امروز در کلانتری ۱۷۰ کهریزک با اشاره به اجرای عملیات رعد در شهرستان ری، بیان داشت: دومین مرحله طرح رعد فرماندهی انتظامی شهرستان ری با تلاش یک هفته‌ای اطلاعاتی نیروی انتظامی این شهرستان به مرحله اجرا در آمد.

وی عنوان داشت: در یک ماه گذشته‌ای که فرماندهی انتظامی شهرستان ری را تشکیل داده‌ایم در بحث وقوعات در محدوده شهرستان، با کاهش ۱۲.۵ درصد جرایم مواجه بودیم و کشف جرایم هم بالغ بر ۴۰ درصد افزایش پیدا کرده است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به آمار کشفیات در دومین مرحله طرح رعد شهرستان ری افزود: مأموران نیروی انتظامی این شهرستان موفق شدند ۱۲۰ نفر از سارقان، مال‌خران و زورگیران را دستگیر کنند که در میان آن‌ها هفت گروه به صورت باندی فعالیت می‌کردند.

سردار رحیمی با اشاره به کشف ۱۱۰ فقره سرقت در دومین مرحله از طرح رعد در شهرستان ری و ثبت وضبط ۲۰۶ کیلوگرم مواد مخدر، از بازداشت ۷۱ نفر از خرده‌فروشان مواد مخدر ،گفت: ۵ قبضه سلاح گرم و ۱۶ قبضه سلاح سرد هم ازجمله کشفیاتی است که در این دوره انجام شد.

رئیس پلیس تهران  با بیان اینکه ۸  هزار قلم انواع کالای قاچاق توسط پلیس امنیت اقتصادی این شهرستان کشف شده است، عنوان داشت: هشت نفر از اراذل اوباش و مزاحمان نوامیس را موفق شدیم در این طرح شناسایی و بازداشت کنیم.

منبع: hadese24
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین