پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ10117:02 - 1398/12/11

نشریه آمریکایی مدعی شد؛

دعوت دولت از مردم برای سفر به شهر قم!

در ادامه دروغ‌پراکنی رسانه‌های خارجی علیه ایران با چاشنی کرونا، نشریه آمریکایی آتلانتیک مدعی شد دولت از مردم خواسته است که به قم سفر کنند! کرونا دعوت دولت از مردم برای سفر به شهر قم!

به گزارش کارگرآنلاین به نقل از جام نیوز، در ادامه دروغ‌پراکنی رسانه‌های خارجی علیه ایران با چاشنی کرونا، نشریه آمریکایی آتلانتیک مدعی شد دولت ایران از مردم خواسته است که به قم سفر کنند!


نشریه آمریکایی آتلانتیک در مطلبی ضمن تلاش برای ناکارآمد نشان دادن اقدامات وزارت بهداشت ایران برای مهار ویروس کرونا و همچنین درمان بیماران مبتلا به  این ویرس مرگبار مدعی شد: دولت ایران نه تنها از ایجاد قرنطینه خودداری کرده بلکه مردم را تشویق می‌کند به قم که مرکز شیوع ویروس کرونا در ایران است سفر کنند(!)که ممکن است به فروپاشی و گسستگی جامعه منتهی شود.

 

این ادعا درحالی است مسئولان دولتی بویژه وزیر محترم بهداشت در روزهای اخیر بارها ضمن هشدارهای جدی درباره احتمال آلودگی به ویروس کرونا از مردم خواسته اند که از سفر به شهر مقدس قم خودداری نمایند.

 

روز گذشته رئیس بخش درمان اضطراری سازمان بهداشت جهانی در گفتگو با بی بی سی فارسی با تاکید بر توانایی‌های پزشکی ایران برای مقابله با ویروس کرونا گفت: ایران با تجربه‌هایی که در مقابله با بلایای طبیعی دارد و همینطور گروه‌های امدادی این کشور، نشان می‌دهد آنها از نظر پزشکی توانایی‌های زیادی برای مدیریت بیماران مبتلا به کرونا دارند.

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین