پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ73421:20 - 1398/12/16

محمود کریمی کرونا گرفته و حالش وخیم است؟

کارگر آنلاین : یک اکانت توئیتری به نام سیدمجید بنی فاطمه از بستری شدن حاج محمود کریمی در بیمارستان مسیح دانشوری تهران به علت ابتلا به کرونا خبر داده بود، اما آیا این مداح مشهور بستری است؟

به گزارش کارگر آنلاین به نقل از  خبرگزاری «حوزه» ، یک اکانت توئیتری به نام سیدمجید بنی فاطمه در فضای مجازی نوشت: به بنده خبر دادند که برادر عزیزم حاج محمود کریمی بر اثر ابتلا به کرونا در بیمارستان مسیح دانشوری بستری شده اند. حال عمومی ایشان وخیم گزارش شده است، لطفا همگی دعا کنید و به دوستانتان بگویید تا دعا کنند.

 توئیت منتسب به سیدمجید بنی فاطمه که گزاره‌ای مبنی بر جعلی (فیک) بودن آن به مخاطب ارائه نمی‌داد، علاقمندان حاج محمود را نگران سلامتی این مداح مشهور کرد و برای سلامتی او دست به دعا برداشتند.

درحالی که توئیت منتسب به سید مجید بنی فاطمه درباره ابتلای حاج محمود کریمی به کرونا، در فضای مجازی دست به دست می شد، صفحه رسمی سیدمجید بنی فاطمه در اینستاگرام از فیک بودن اکانت توئیتر منتسب به وی خبر داده است.
 

سخنی با مسئولان:

این روزها که مسئولان، پزشکان و پرستاران و مردم عزیز ایران برای شکست ویروس کرونا یکدل شده اند، برخی افراد در فضای بی در و پیکر مجازی هر طور که می خواهند جولان می دهند و با پخش شایعات، آرامش روانی و فکری مردم را بر هم می زنند.

در این اوضاع و احوال، اهمیت راه اندازی شبکه ملی اطلاعات بیشتر از هر زمانی احساس می شود. مسئولان هم باید نظارت بیشتری بر فضای مجازی داشته باشند و به تکالیف قانونی خود عمل کنند.

 

 

 

کارگر آنلاین

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین