پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00012:31 - 1399/01/10

پرسشنامه «استرس کرونا» برای کادر درمان

کارگر آنلاین: همه پزشکان، پرستاران، بهیاران، کارکنان بهداشتی و همه دانشجویان اینترن و دستیارانی که به صورت مستقیم یا غیرمستقیم در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا هستند، پرسشنامه استرس کرونا را تکمیل کنند.
 
 
در روز‌هایی که با بی‌میلی و برخلاف عادت روزانه در خانه مانده‌ایم تا زنجیره انتقال ویروس کرونا قطع شود، بسیاری از پرسنل بهداشت و درمان کشورمان، شجاعانه درحال خدمت‌رسانی و مقابله رودررو و نزدیک با بیماری ویروس کرونا هستند.
اداره مشاوره و سلامت‌روان معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت با هدف ترسیم نیمرخ عوامل استرس‌آور و مهمترین مشکلات‌روانشناختی همه پرسنل درمانی کشور که در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا هستند، اقدام به طراحی "پرسشنامه استرس کرونا" کرده است.
براین اساس از همه پزشکان، پرستاران، بهیاران، کارکنان بهداشتی و دانشجویان اینترن و دستیارانی که به صورت مستقیم یا غیرمستقیم عاشقانه و فداکارانه مشغول خدمت‌رسانی به بیماران مبتلا به ویروس کرونا هستند، دعوت شده است تا با صرف وقتی کوتاه این پرسشنامه را تکمیل کنند.
گفتنی است این پرسشنامه مخصوص افرادی است که در قالب کادر درمانی یا پشتیبانی به طور مستقیم یا غیرمستقیم در حال مبارزه با ویروس کرونا هستند و دیگر پرسنل بهداشتی، درمانی کشور نیاز به پر کردن این پرسشنامه ندارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

کارگر آنلاین را در روبیکا دنبال کنید

https://rubika.ir/kargaronline

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
بانک رفاه کارگران
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین