پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00022:38 - 1399/01/10

با این سطح همکاری بیماری کرونا پایان نمی‌یابد

کارگر آنلاین: زالی با تاکید بر افزایش سطح مداخلات و ایجاد بسته مدیریتی یکپارچه گفت: با سطح همکاری های فعلی بیماری کرونا مهار نمی‌شود.
 
 
علیرضا زالی فرمانده مدیریت ستاد مقابله با بیماری کرونا در کلانشهر تهران در اخبار شبکه پنج اظهار کرد: یکی از نگرانی‌های ما این است که متاسفانه برخی از مردم به توصیه‌های بهداشتی توجه نکرده و بیماری کرونا را جدی نگرفته اند که این موضوع را در رفتار مردم و تردد‌های آن‌ها در سطح شهر مشاهده می‌کنیم.
او ادامه داد: برای اتمام شیوع بیماری کرونا مردم باید همکاری و همگامی بیشتری با ما داشته باشند، اما متاسفانه برخی این موضوع را اصلاً جدی نگرفته اند؛ معتقدم که باید مداخلات جدی‌تر و قاطع‌تر انجام شود تا میزان اثر بخشی آن افزایش پیدا کند.
فرمانده مدیریت ستاد مقابله با بیماری کرونا در کلانشهر تهران با اشاره به لزوم ایجاد بسته مدیریتی یکپارچه گفت: بسته مدیریتی باید قوی‌تر از گذشته اعمال شود، نمی‌شود در برخی از مداخلات بسته مدیریتی قوی و در بخش‌های دیگر کم رنگ و کم اثر باشد.
زالی با اشاره به اینکه متاسفانه مردم مسئله کرونا را جدی نگرفته‌اند، بیان کرد: نمی‌توان با تعارف و توصیه کار‌ها را پیش برد؛ موضوع جدی بحث سلامتی شهروندان است که با برخی رفتار‌ها سلامتی آن‌ها در معرض خطر جدی قرار دارد.
او گفت: باید سطح مداخلات افزایش پیدا کند؛ با این سطح همکاری قطعاً موضوع کرونا پایان نمی‌یابد و شاهد استمرار بیماری کرونا هستیم.
فرمانده مدیریت ستاد مقابله با بیماری کرونا در کلانشهر تهران بیان کرد: رفتار بازدارنده باید تغییر پیدا کند و با همکاری مردم و با رعایت یک الگوی پیوسته و کار آزما موضوع بیماری کرونا فیصله می‌یابد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

کارگر آنلاین را در روبیکا دنبال کنید

https://rubika.ir/kargaronline

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
بانک رفاه کارگران
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین