پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00018:50 - 1399/01/13

زنی که هر روز 5 سوسک میخورد

کارگر آنلاین: زنی به نام "مارسلا ایگلسیا" از کالیفرنیا به دلیل بسیار عجیب و باورنکردنی در طول روز چند سوسک می خورد.
 
 
زنی هر روز حشرات زنده می خورد، تا بتواند از ابتلا سرطان پیشگیری کند!
یک زن در کالیفرنیا هر روز پنج سوسک زنده چینی را به عنوان راهی برای جلوگیری از رشد تومورهای سرطانی و تقویت سیستم ایمنی خود می خورد. "مارسلا ایگلسیا" مادر سه فرزند در لس آنجلس, بر این باور است که خوردن هر روزه حشرات زنده چینی می تواند بهترین راه برای جلوگیری از سرطان, درمان دردهای مزمن, ورم مفاصل و مشکلات گوارشی مختلف باشد. بلعیدن آن ها حیاتی است، زیرا این حشرات سمی, وقتی که می میرند, موادی را آزاد می کنند که به دستگاه گوارش شما می رسند.
خوردن سوسک توسط یک زن
این نظریه توسط یک مطالعه تجربی مورد تایید قرار گرفته است و نشان داد تا بیش از 70 درصد رشد سلول تومور را کاهش می دهد.
این تحقیق به شدت توسط بسیاری از جوامع علمی مورد اعتراض قرار گرفته است, اما او واقعاً اهمیت نمی دهد و می گوید حتی اگر حشرات واقعاً به جلوگیری از سرطان کمک نکنند, منبع بزرگی از پروتئین هستند.
این زن متولد آرژانتین که 20 سال پیش به کالیفرنیا نقل مکان کرد, حشرات چینی را در اتاقش پرورش می دهد و ادعا می کند که نگهداری بسیار راحتی دارند.آن ها در یک ظرف کوچک زندگی می کنند و تمام کاری که او باید انجام دهد گذاشتن تکه های نان, گندم و کاهو است که هرچند وقت یک بار آب در ظرفشان است.آن ها خیلی سریع تولید مثل می کنند, بنابراین همیشه مقدار زیادی حشره برای خوردن دارد.
"ایگلسیا" می گوید در مورد مزایای خوردن حشرات زنده، از یکی از دوستانش که در مراحل آخر سرطان بود، چیزهایی را یاد گرفته بود.آن مرد تنها چند ماه مهلت داشت تا با شیمی درمانی زندگی کند, اما درمانش را به دلیل احساسات و درد بدش رد کرد.در عوض او شروع به مصرف حشرات چینی کرد و به مدت شش سال عاری از سرطان بود.
"مارسل" دوز بسیار کمتری را می خورد, زیرا بیمار نیست, بنابراین نیازی به مصرف بیش از حد ندارد. حتی با وجود اینکه "مارسل" تصدیق می کند که بسیاری از دوستانش از عادت حشره خوردن او نفرت دارند، ادعا می کند که حتی وقتی حشرات روی زبانش می خزند، او بدش نمی آید.مزه شان شبیه هیچ چیزی نیست، و او آن ها را با یک لیوان آب یا آب کرفس می خورد.
صحبت های مارسلا ایگلسیا
"مارسلا ایگلسیا" در مصاحبه گفت:" حشرات مزایای سلامتی زیادی دارند، نه تنها برای درمان بالقوه سرطان، بلکه درد مفاصل، مشکلات هاضمه، مشکلات گوارشی و غیره - در نظر من این یک موقعیت برد - برد است، زیرا من آن ها را می خورم تا ببینم بدنم احساس متفاوتی خواهد داشت یا خیر.
بدترین حالت این است که آن ها هیچ کاری نمی کنند و هرگز مفید نیستند و همه دروغ است، اما حداقل من از آن ها پروتئین می گیرم، زیرا هیچ گونه پروتئین حیوانی را مصرف نمی کنم."
"مارسل" دو ماه پیش شروع به مصرف حشرات چینی کرد، بنابراین برای او خیلی زود است که بگوید آیا واقعاً کار می کنند یا خیر. اما می گوید دیگران به صورت آنلاین به او فحش می دهند. او همچنین عادات غذایی عجیب و غریب خود را کم تر از گوشت خواری نمی داند.
هضم کردن حشرات آسان تر است، حاوی مقادیر زیادی پروتئین هستند و شما مجبور نیستید در مورد جنبه های اخلاقی، مانند نحوه بد رفتاری حیوان و یا نحوه قربانی شدن آن، نگران باشید.
مصرف حشرات برای منافع سلامتی در وطن "ایگلسیا" آرژانتین و همچنین چندین کشور دیگر در آمریکای جنوبی برای سال ها بسیار محبوب بوده است و شما می توانید در واقع مقالات و فیلم های زیادی را در مورد فواید آن ها در اینترنت پیدا کنید با این حال، مطالعات علمی هنوز به طور قطعی این ادعاها را تایید نمی کنند.

منبع: نمناک

 

کارگر آنلاین را در روبیکا دنبال کنید

https://rubika.ir/kargaronline

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین