پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00010:34 - 1400/05/15

نمایشگاه «شمیم حسینی» در آستان شیخ صدوق(ره) افتتاح شد

آیین افتتاحیه نمایشگاه «شمیم حسینی» همزمان با فرا رسیدن ماه محرم در آستان مقدس شیخ صدوق (ره) شهرری برگزار شد،

 مجتبی عبداللهی در آئین افتتاحیه نمایشگاه شمیم حسینی که در آستان مقدس شیخ صدوق (ره) شهرری برگزار شد، با حضور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح شمیم حسینی برای سومین سال متوالی به همت سازمان اوقاف و امور خیریه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان تهران با اشاره به اینکه ۱۶ امام‌زاده در استان تهران با شرکت در طرح شمیم حسینی میزبان هیأت‌های عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) خواهند بود، عنوان کرد: موقوفاتی که براساس نیات واقف اختصاص به عزاداری و اطعام عزاداران اباعبدالله الحسین (ع) دارد تحت اشراف و مدیریت سازمان اوقاف هرساله در محرم و صفر صرف تأمین نیازهای هیأت‌های عزاداری در مساجد و حسینیه‌ها می‌شود.

وی به راه اندازی نمایشگاه شمیم حسینی اشاره کرد و گفت: هیأت‌های مذهبی و مساجد می‌توانند با مراجعه به این نمایشگاه‌ها براساس ضوابط و قوانینی که تعریف شده با تخفیفات ویژه اقدام به تأمین ملزومات و نیازهای خود از جمله موادغذایی، ملزومات بهداشتی، مواد ضدعفونی و … کنند و در ایام محرم در راستای اطعام عزاداران حسینی بهره ببرند.

عبداللهی در پایان خاطرنشان کرد: اداره اوقاف و امور خیریه استان تهران تلاش دارد با آغاز ماه محرم و رعایت پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی شور حسینی را در مساجد و هیأت‌های مذهبی شهر رقم بزند.

منبع: مهر
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین