پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00012:53 - 1400/05/26

درگذشت یک پژوهشگر دفاع مقدس بر اثر ابتلا به کرونا

«حاج اسدالله احمدی» راوی و پژوهشگر مخلص، مجاهد دوران هشت سال دفاع مقدس و نویسنده کتاب « دست های خالی پاهای خونین» به همرزمان شهید خود پیوست.

شب گذشته راوی و پژوهشگر مخلص، مجاهد و خوشنام در بین فرماندهان دفاع مقدس «حاج اسدالله احمدی» بر اثر ابتلا به کرونا دارفانی را وداع گفت. مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس به همین مناسبت پیام تسلیتی را صادر کرد. متن پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم
إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

همزمان با ایام پرحزن و اندوه محرم؛ رزمنده دلاور، راوی و پژوهشگر توانای دفاع مقدس برادر حاج اسدالله احمدی از راویان هشت سال دفاع مقدس و از نویسندگان خوش فکر و پرتلاش مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس سپاه،  پس از عمری مجاهدت در مسیر تحقق اهداف نهضت حضرت امام خمینی رضوان الله علیه، ایثار و تلاش در جبهه‌های حق علیه باطل، تحقیق، مطالعه و نگارش آثار وزین در عرصه تاریخ نگاری دفاع مقدس، ساعاتی پیش به رحمت ایزدی پیوست.

مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس با تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) این مصیبت را به خانواده محترم آن عزیز سفر کرده، همرزمان، راویان و تاریخ نگاران صحنه نبرد، فرماندهان دفاع مقدس و جامعه علمی و پژوهشی کشور تسلیت گفته و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت و غفران الهی و برای بازماندگان و خانواده معزز ایشان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می نماید.

مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس سپاه

۱۴۰۰/۰۵/۲۵»

 

منبع: ایسنا
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین