پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00010:45 - 1399/04/24

وزیر راه از مهار قیمت‌ها در بازار اجاره خبر داد

خبر خوش وزیر راه و شهرسازی از مهار قیمت ها در بازار اجاره

وزیر راه و شهرسازی گفت: بر اساس ثبت رقم‌های جدید اجاره، شاهد هستیم مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا رعایت شده و قیمت‌ها در بازار اجاره تحت کنترل است.
به گزارش  کارگر آنلاین ، «محمد اسلامی» صبح سه شنبه در خصوص وضعیت بازار اجاره مسکن، اظهار داشت: مصوبه ستاد ملی، بازار پر التهاب و حباب‌دار اجاره مسکن را آرام کرده است. قیمت ‌ا تحت کنترل و قیمت های پیشنهادی چند برابری مالکان مهار شده است.
 
وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: بر اساس گزارش روزانه ای که اتحادیه آژانس های املاک به وزارت راه و شهرسازی ارئه می دهد در همه قراردادهای اجاره از مصوبه ستاد ملی تبعیت شده است.
 
اسلامی در خصوص طرح دو فوریتی اخذ مالیات از خانه های خالی که دو روز پیش در صحن علنی مجلس به تصویب رسید، گفت: این طرح پیشنهاد خود دولت است تا مالیات بر خانه های خالی سختگیرانه تر اجرایی شود.
وی گفت: اکنون سامانه املاک و اسکان بارگذاری شده است و خانه های خالی شناسایی شده است و سازمان امور مالیاتی در حال صدور قبض های مالیات است.
 
به گفته وزیر راه و شهرسازی مصوبه دو روز پیش مجلس به کمک اجرای سختگیرانه تر این قانون می آید تا عرضه مسکن های خالی به بازار زودتر و با سرعت بیشتری انجام شود. منبع/جهان صنعت نیوز
 
 
کارگر آنلاین
 
 
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
بانک رفاه کارگران
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین