پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00010:18 - 1400/06/08

مرگ یک کارگر در پی ریزش ساختمان قدیمی در تهران

کارگر آنلاین/ سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران جزئیات حادثه ریزش آوار یک ساختمان قدیمی و جان‌باختن یک کارگر را در در یک منزل قدیمی تشریح کرد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران جزئیات حادثه ریزش آوار یک ساختمان قدیمی و جان‌باختن یک کارگر را در در یک منزل قدیمی تشریح کرد.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اظهار کرد: یک مورد حادثه آوار در یک منزل قدیمی در خیابان پیروزی، سه‌راه سلیمانیه، خیابان دریاباری به سامانه ١٢۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله پس از آن دو ایستگاه آتش‌نشانی به همراه امکانات کامل به محل اعزام شدند.

وی گفت: آتش‌نشانان در مدت ۴ دقیقه به محل رسیدند و مشاهده کردند که در یک منزل دوطبقه و قدیمی که در حال تخریب بوده حادثه رخ داده است. طی این حادثه به یکباره بخش زیادی از دیواره‌ها و سقف‌ها تخریب شده بود و اطلاعات اولیه مبنی بر آن بود که فرد یا افرادی زیر آوار گرفتار هستند.

ملکی ادامه داد: آتش‌نشانان ایمن‌سازی لازم را انجام دادند و با حضور عوامل شهرداری، انتظامی و همکاران هلال احمر بررسی‌های لازم انجام شد. عملیات ضمن ایمن‌سازی لازم انجام شد و پس از مدتی تلاش یک کارگر حدودا ٢۵ ساله با تابعیت افغان از زیر مقدار زیادی خاک خارج شد.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران گفت: با تحویل وی به عوامل اورژانس مشخص شد که متاسفانه این فرد جان خود را از دست داده است.

ملکی گفت: جست‌وجوی‌های تکمیلی ادامه پیدا کرد و آتش‌نشانان با اطمینان حاصل کردن از اینکه فرد دیگری زیر آوار نیست، عملیات را به پایان رساندند.

منبع: ایسنا
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین