پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00013:41 - 1400/06/09

نزاع ۲ برادر در خانه پدری رنگ خون گرفت

کارگر آنلاین | اختلاف و درگیری ۲برادر در خانه پدری با قتل یکی از آنها و فرار دیگری پایان یافت.

ساعت١٣ یکشنبه گزارش یک درگیری خونین به کلانتری بی‌سیم اعلام شد و تیمی از مأموران پلیس پایتخت راهی محل حادثه که خانه‌ای قدیمی بود شدند. درگیری میان 2برادر رخ داده بود و قربانی که برادر بزرگ‌تر بود با ضربات چاقوی برادر کوچک‌ترش جان باخته بود. در این شرایط گزارش این جنایت به قاضی مصطفی واحدی بازپرس جنایی تهران اعلام و او راهی محل جرم شد.

درگیری هنگام آشپزی

عامل جنایت پس از قتل برادرش فرار کرده بود و خواهر مقتول که در خانه پدری‌شان به همراه برادرانش زندگی می‌کرد در تحقیقات به مأموران گفت: من ٤برادر دارم و تک دختر هستم. همه ما در خانه پدری‌ام که دوطبقه است و چند اتاق دارد، زندگی می‌کنیم. در حیاط خانه یک آشپزخانه وجود دارد که معمولا من و برادرم که حالا به اتهام قتل فراری شده در آنجا غذا می‌پختیم اما گاهی برادر دیگرم یعنی مقتول به آن آشپزخانه می‌آمد که این کار او باعث اعتراض برادر دیگرم می‌شد. روز حادثه هم مقتول برای درست کردن غذا به آشپزخانه ما آمد و برادرم (متهم به قتل) به او اعتراض کرد و همین آغاز یک جنجال بزرگ شد. درگیری آنها بالا گرفت و ناگهان برادر کوچک‌ترم با چاقو برادر بزرگ‌ترم را زد و بعد فرار کرد.

اختلاف بر سر ملک پدری

برادر دیگر این خانواده اما موضوع دیگری را مطرح کرد و گفت اختلاف 2برادرش بر سر ملک پدری‌شان بوده است. وی گفت: برادر کوچکم (قاتل) آخرین فرزند بود و سهم ارثش را از خانه پدری‌مان می‌خواست. او اصرار داشت که ملک پدری مان را بفروشیم و هر کس سهم خودش را بردارد. اما برادر دیگرم یعنی مقتول مخالف بود و می‌گفت ما در خانه پدری زندگی می‌کنیم و اگر اینجا را بفروشیم آواره می‌شویم و با این گرانی مسکن نمی‌توانیم خانه‌ای بخریم و در آن زندگی کنیم. آنها بر سر این مسئله از مدت‌ها قبل اختلاف داشتند و روزحادثه هم بر سر این مسئله با یکدیگر درگیر شدند. پس از درگیری آنها ناگهان برادر خشمگینم با چاقو به برادر دیگرم ضرباتی زد و بعد از اینکه او خو‌ن‌آلود روی زمین افتاد فرار کرد.

پس از تکمیل تحقیقات، جسد مقتول به پزشکی قانونی انتقال یافت و با دستور بازپرس جنایی تهران، گروهی از مأموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران مأمور شدند تا هرچه زودتر متهم به قتل فراری را دستگیر کنند.

منبع: hadese24
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین