پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00018:46 - 1399/04/30

دستگیری سارقانی که 50 خانه در قم را خالی کردند

جانشین فرمانده انتظامی قم از شناسایی عاملان ۵۰ فقره سرقت منزل در این استان خبر داد و گفت: در این رابطه با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی ۱۲ سارق دستگیر شدند.
کارگر آنلاین :جانشین فرمانده انتظامی قم از شناسایی عاملان ۵۰ فقره سرقت منزل در این استان خبر داد و گفت: در این رابطه با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی ۱۲ سارق دستگیر شدند.
 
سرهنگ بهادر اسماعیلی اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در قم، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.
 
وی با بیان اینکه ۱۲ سارق شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر شدند و بیش از ۳۰ میلیارد ریال اموال مسروقه از مخفیگاه این افراد نیز کشف شده است، تصریح کرد: متهمان طی تحقیق های صورت گرفته و در مواجهه با مستندهای موجود به ۵۰ فقره سرقت منزل در قم اعتراف کردند.
 
وی گفت: افراد مذکور با اجاره منازل از یک روز تا یک ماه در قم، وسایل با ارزش منازلی که از قبل شناسایی کرده بودند سرقت کرده و سپس به استان خود متواری می شدند.
 
جانشین فرمانده انتظامی قم با بیان اینکه سن متهمان ۱۸ تا ۲۵ سال و اهل استان های غربی کشور هستند، گفت: این سرقت ها غالبا وسایل کم حجم و با ارزش شامل طلا، وجه نقد و عتیقه بوده و از منازل بالای شهر صورت گرفته است.
 
اسماعیلی، یکی از روش های شناسایی اموال مسروقه را سامانه نمایشگاه مجازی اموال مسروقه سامانه نما دانست و خاطرنشان کرد: با تمهیدهای انجام شده هر فرد مال باخته می‌تواند از طریق سایت police.ir و درج کد ملی وارد سامانه یاد شده شود و اموال مورد نظر خود را جستجو کند.
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین