پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00013:25 - 1399/05/17

کاهش ۳۰۰ هزار تومانی حباب سکه

نایب رییس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر گفت: طی هفته‌ای که گذشت حباب سکه از ۷۵۰ هزار تومان به ۴۵۰ تومان کاهش یافت و نشان دهنده کاهش تقاضا برای سرمایه گذاری بر روی سکه است.
کارگر آنلاین :  محمد کشتی آرای اظهار کرد: طی هفته‌ای که گذشت قیمت هر اونس جهانی طلا متوسط ۷۲ دلار افزایش یافت و به ۲ هزار و ۴۹ دلار رسید که یک رکورد جدید محسوب می‌شود که تاکنون سابقه نداشته و علت آن به دلیل حوادث خاورمیانه و کاهش ارزش دلار بوده است.
 
نایب رییس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر افزود: قیمت سکه فقط با توجه به افزایش قیمت اونس جهانی، رشد کرده در حالی که نوسانات قیمت ارز طی هفته‌ای که گذشت بسیار کم بوده است.
 
وی گفت: سکه طرح قدیم در آخرین روز کاری هفته‌ای که گذشت با افزایش ۳۰۰ هزار تومانی نسبت به ابتدای هفته به ۱۱ میلیون تومان و سکه طرح جدید نیز با افزایش ۱۵۵ هزار تومان نسبت به ابتدای هفته به قیمت ۱۱ میلیون و ۵۵۵ هزار تومان رسید.
 
کشتی آرای بیان کرد: قیمت نیم سکه به ۵ میلیون و ۶۸۰ هزار تومان رسید که نسبت به ابتدای هفته با رشد ۸۰ هزار تومانی همراه بوده است ربع سکه، اما با توجه به کاهش تقاضا به ۳ میلیون و ۲۸۰ هزار تومان رسید که ۲۰ هزار تومان کاهش یافت.
 
نایب رییس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر با بیان اینکه سکه‌های گرمی بدون تغییر در یک میلیون و ۷۵۰ هزار تومان ثابت ماند، خاطرنشان کرد: هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با ۴۴ هزار و ۷۰۰ تومان افزایش نسبت به ابتدای هفته به یک میلیون ۱۳۱ هزار تومان افزایش یافت.
 
وی افزود: طی هفته‌ای که گذشت حباب سکه از ۷۵۰ هزار تومان به ۴۵۰ تومان کاهش یافت و نشان دهنده کاهش تقاضا برای سرمایه گذاری بر روی سکه است.
 
کشتی آرای ادامه داد: با نزدیک شدن به ماه محرم حباب سکه در حال کاهش است و اکثر سکه‌ها در حال از دست دادن حباب خود هستند.
 
نایب رییس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهرتاکید کرد: خریدوفروش در بازار به صورت نرمال و عادی است و تقاضای زیادی وجود ندارد.
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین