پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00012:43 - 1399/05/29

آقای زنگنه آیا خودتان در این محیط کارگران عسلویه می توانید کار کنید+عکس

کارگران عسلویه نسبت به پایین بودن سطح شرایط بهداشتی در این منطقه نفتی انتقاد کردند.
به گزارش پایگاه خبری کارگرآنلاین، کارگران پارس جنوبی با انتقاد نسبت به شرایط غذاخوری و کانکس‌های استراحت کارگران خواستار توجه بیشتر به مسائل بهداشتی این مجموعه پتروشیمی و پالایشگاهی شدند. 
 
کارگران می‌گویند: در حالیکه کارگران رسمی و مدیران عسلویه از سرویس‌های غذاخوری مجهز استفاده می‌کنند، کارگران در عسلویه باید با این حد از تراکم غذا بخورند. شیوه حمل و انتقال غذا نیز چندان بهداشتی نبوده است. همچنین ضدعفونی کانکس‌های استراحت کارگران عسلویه با تاخیرهای طولانی مدت مواجه می‌شود یا صرفاً محلول وایتکس در اختیار کارگران قرار می‌گیرد. 
 
کارگران می‌گویند: ما شاهد برخورداری نیروهای رسمی از بهترین امکانات رفاهی- بهداشتی و سرویس غذاخوری هستیم. درصورتیکه کارگر از حداقل این امکانات حتی با داشتن یک کانکس بهداشتی برخودار نیست و اقدام عملی به جز تب‌سنج در ورودی نفرها در پالایشگاه انجام نمی‌شود. اگر بهداشت به اندازه کافی مورد توجه قرار نگیرد، احتمال ابتلای بسیاری از کارگران به کرونا وجود دارد. رعایت پروتکل‌های بهداشتی در پالایشگاه در حد صحبت و حرف است اما در عمل چنین چیزی نیست. در صورتی که از سراسر کشوربرای کار به عسلویه آمده‌اند و در این پالایشگاه اشتغال دارند. 
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین