پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00015:00 - 1399/06/01

پزشکان در مبارزه با کرونا جان خود را سپر همنوعان قرار داده اند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، با اشاره به روزهای کرونایی کشور، گفت: پزشکان در مبارزه با کرونا جان خود را سپر همنوعان قرار داده اند.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا زالی، در پیامی فرا رسیدن یکم شهریور ماه سالروز تولد ابن سینا و روز پزشک را تبریک گفت.

سالروز میلاد شیخ الرئیس ابن سینا که به عنوان روز پزشک نامگذاری شده، بهانه‌ای است برای قدردانی از انسان‌هایی که سال‌های متوالی برای کسب علم و دانش می‌کوشند تا از نگین درخشان موهبت الهی یعنی سلامت و تندرستی همنوعان خود محافظت کنند.

بدون شک جایگاه و منزلت حرفه پزشکی در جامعه، مرهون مجاهدت‌ها و تلاش پزشکانی است که همواره با تعهد به سوگند خود و عمل به مسئولیت اجتماعی خویش، نجات جان و مراقبت از سلامت انسان‌ها را در اولویت قرار داده و در تمام سختی‌ها و فراز و فرودها برای خدمت گزاری به مردم خالصانه گام برداشته اند.

این روزها که بیماری کرونا بر سلامت مردم سایه انداخته است، پزشکان در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا ثابت قدم ایستاده و جان خود را سپر همنوعان قرار داده اند تا ثابت کنند هیچ چیز نمی‌تواند به تعهد حرفه‌ای و حس مسئولیت پذیری و انسان دوستی آنان خدشه‌ای وارد کند.

امروز در حالی روز پزشک را گرامی می‌داریم که ده‌ها نفر از پزشکان کشور، مخلصانه جان خود را در راه صیانت از جان هموطنان فدا کرده اند و عنوان پرافتخار شهید مدافع سلامت را به نام خویش پیوند زده اند.

اینجانب ضمن تقدیر از زحمات ارزشمند تمامی پزشکان، این روز خجسته را به خانواده بزرگ جامعه پزشکی کشور، به ویژه پزشکان و اعضای خانواده دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی که این روزها با تلاش شبانه روزی خود برای مداوای بیماران و تسکین آلام دردمندان، برگ زرین دیگری را در دفتر افتخارات دانشگاه ثبت کرده اند تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال سلامت، بهروزی و موفقیت روز افزون آنان را خواستارم.

منبع: مهر
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین